11 Weken overtijd

Ik ben al 11 weken overtijd.

Hallo, ik ben 11 weken overtijd. Maar de zwangerschapstesten die ik heb gedaan wijzen negatief uit. En ik ben bij 8 week overtijd naar de dokter geweest, daar hebben ze m’n urine na gekeken en daaruit blijkt dat ik niet zwanger ben. ik heb 1x onbeschermd seks gehad en ik was niet aan de pil. Ik ben nog nooit overtijd geweest… wat moet ik nu denken???

Groetjes saskia.

heey ik ben kelly en ben 19jaar ik zal je eens wat vertellen ik was ook ongeveer 9 to 10 weken overtijd en bij de 6de week overtijd naar de dokter geweest en precies zoals jou ik was niet zwanger ik dacht ja vidn eht wel raar dat ik dan nog niet ongi ben…dus maar afwachten en nog niets dus men vriend zei me we gaan zelf een test halen en idd savonds zijn we een test gaan halen en konden niet wachten duss hebben we meteen de test gedaan en ja hoor ik bleek dus tog zwanger te zijn ik verschrok me een ongeluk want ik slikte de pil en het was egt niet de bedoeling om een kindje te krijgen we wonen pas een half jaar samen enzo maarja toen zijn we naar de dokter geweest en kreeg ik me eerste echo omdat ik niet wist hoe ver ik was en iedereen dacht dat ik al rond de elf weken zou zijn omdat ik ook al zoeist overtijd was maar dat klopt niet ik heb toen de echo gedaan en was toen pas 5weken zwanger dus de dokter zei meteen dat ik een miskraam heb gehad en het niet heb gemerkt maar dat kan natuurlijk niet want in juni ben ik nog ongi geweest dus hun tellen dat anders bij de zesdde week ben ik verschrikkelijk misselijk beginnen te worden en ja dus volgens mij zit wel alles heel goed haha ik ga nu de 8ste week in dan en dat betekent dat ik over 7maandjesmama ben hihi een hele rare gedachte maar tog wel leuk je krijgt er wat moois voor terug volgens mij…volgende week krijg ik een echo endan hoor ik of alles egt in orde is ben egt zenuwachtig maar wat ik dus wil zeggen alles kan he natuurlijk dus het zou best kunnen dat je wel zwznger bent alleen dat de eisprong later plaatst heeft gevonden net zoals bij mij hihi hoop snel wat te horen hoe het bij jou zit greets kelly

heeejj

ik heb dat ook mee gemaakt maar,

als jij je druk maak dan blijft de

menstruatie ook weg

en k ben gaan zwemmen en 1 dag na dat k ben wezen zwemen kwam de menstruatie weer dus wees nirt bang en gha iets onspannings doen

Ja ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal al ben ik nog niet zo lang overtijd als jij... Weet trouwens niet hoe het inmiddels ervoor staat en of je menstruatie al op gang is gekomen?

Ik ben zelf nu 3 weken overtijd en de zwangerschapstesten wijzen negatief uit..

Heb afgelopen donderdag een test gedaan waarbij je in eerste instantie zou denken de test is negatief maar toen ik heel goed mezelf concentreerde zag ik een heeeel super wazig blauw streepje... Dus onduidelijk voor mij..

Er kunnen verschillende oorzaken zijn voor het uitblijven van de menstruatie en dit HOEFT niet alleen zwangerschap te zijn.. stress, overgewicht of juist veel afvallen zijn bepaalde voorbeelden hiervan..

Ben benieuwd hoe het nu inmiddels met je gaat?

groetjes Sharon