11 maanden sprong


#21

hier ook nu al 2 nachten drama…
Demi is nu 10 maanden (kan ook 10 maanden sprong zijn, hoop het niet want dan komt de 11 maanden sprong nog)
Slapen gaat goed, gewoon na zijn papje naar bed, maar dan paar uur later… huilen gillen en niet willen slapen maar willen spelen, klaar wakker is hij dan en hij speelt dan echt heel lief met blokjes (alsof hij in zijn slaap aan het denken was hoe het allemaal moest)
ik heb hem na een half uur sussen maar even laten spelen, wist gewoon niet meer wat ik moest doen. daarna gaat hij weer slapen, en dan uurtje later weer raak.
Helemaal overstuur, gillen als ik hem in bed wil leggen (of als ik hem er in laat)
gisteren las ik dit al en ook die van 10 maanden, gisternacht heb ik me erbij neer gelegt en heb even met hem gespeeld (in de nacht!!! gaaaap)
zal wel weer over gaan (normaal slaapt hij gewoon lekker door)

deze nacht even afwachten, ik stel me erop in dat het weer "feest " word vanacht, kan het alleen maar mee vallen als hij blijft slapen

groetjes


#22

Wij zijn er waarschijnlijk achter wat het is. Ik voel 2!!! hoektanden doorkomen. Kiezen heeft hij nog niet maar boeven zijn nu de hoektanden wel te voelen. We zien alleen nog niks maar dat duurd bij hem nooit zo lang als we ze eindelijk kunnen voelen. Vannacht heeft hij trouwens super geslapen maar 1x wakker geweest. Ben erg benieuwd hoe het weekend gaat maar zal allemaal wel los hopen. Heb een hoop hulp mee hihi


#23

@Mellanie Nou, hopelijk is dat idd het probleem geweest. Mischien hebben wij allebei die 'echte’sprong dan nog tegoed? Fijn weekend igg!
@mama van demi jay, Ik snap hoe moeilijk het is, maar probeer het snachts echt niet te gezellig te maken. Is maar een tipje, maar je zit er echt aan vast voor je het weet. Die kleintjes zijn zo slim!

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker


#24

Inderdaad. Oordopjes in of I-pod op en laten huilen. Klinkt erg lullig, maar het werkt wel. Met Merel hebben we het 'snachts ook een paar keer gehad, maar dat is echt op 1 hand te tellen. Als we haar eruit haalden, had ze de grootste lol. Maar als we haar weer in bed legden, was het huilen alsof de wereld verging. Even controleren of er niets aan de hand is. Vieze luier, koorts ed en dan weer naar bed. Het kost misschien een paar verstoorde nachten (misschien ook voor de buren…), maar als je er aan toegeeft ben je echt verder van huis.

Groetjes Natasja


#25

hoihoi

ja idd, ga er ook niet meer aan toe geven, gister maar 1x gekomen, heb hem op schoot genomen, eventjes en gesust, toen weer naar bed (ging goed gelukkig) dacht echt bij mijzelf’’’’’ niet laten spelen!’’’'
bedankt voor de tips

groetjes


#26

Ok, same here…babymeisje, 11 maanden, nu al 2 weken aan de gang, 11 keer wakker 's nachts is nu het record… waar ik eens uitkeek naar de nachtrust, is nu een bergbeklimming geworden. maar goed, opgelucht lees ik hier de ervaringen van andere ouders, een schrale troost. Zo ben ik eigenlijk ook meteen tot de conclusie gekomen, dat ik deze fase heel goed kan combineren met het stoppen van BV geven, wakker zijn we toch al, en huilen doen we ook toch al, en een speen van 1.71 is wel erg overdreven! gelukkig gaat het slapen overdag goed, is ze evengoed vrolijk, en hopelijk gaat ze nu ook beter eten, wish me luck!!