11 maanden en veel huilen

Justin is nu bijna 11 maanden en sinds deze week is hij echt veel aan het huilen. Als ik iets afpak wat hij niet mag hebben is het huilen, als ik hem in de box zet is het huilen, als ik even wegloop is het huilen. Op het kussen verschonen en het is huilen. Ik word er echt niet meer goed van dat gehuil de hele tijd. Als ik hem oppak dan is hij stil maar verder is het bijna alleen maar huilen.
Is dit weer een of andere fase waar ze doorheen moeten of iets anders.

Diana.

Hoi hoi
Misschien is het wel verlatingsangst. Ik denk dat het inderdaad een periode is. Misschien eens proberen hem af te lijden met speelgoed op het verschoonkussen. Tegen hem praten blijven als je weg loopt. En kiekeboespellen blijven spelen. Mijn dochter heeft dit ook gehad. Nu is ze 1 en heeft het nu minder. Het is soms erg vervelend maar vaak zette ik haar in de box en liet ik haar huilen. Meestal na 5 minuten begon ze toch uit zichzelf te spelen. Misschien dacht ze dan: het huilen heeft geen zin laat ik maar spelen. Het is vervelend om dat huilen aan te horen. Maar ja soms moest het anders kreeg ik in de huishouding helemaal niks gedaan. groetjes chantal

chantal

hoi diana,

hier precies hetzelfde.
Zet ik ze in de box is het huilen op de grond ook.
Als ze iets heeft waar ze niet aan mag komen en ik pak het af is eht ook huilen geblazen.
Ik probeer dit te negeren.
Nu ook zit ze in de box en speelt ze wel maar ondertussen is het steeds huilen.
Als ik me niet laat zien gaat het goed.
Zo raar he, maar wel frustrerend het liefste zit ze op schoot of ik moet haar bezig zien te houden.
Hopelijk een periode, maar wel een hele moeilijke.

Succes groetjes Gytha

hoi,

wij hadden het ook met Puck rond die leeftijd. vreselijk. gelullig was het met een week of 4 voorbij.

effe doorzetten meiden.

groet loes

pffffffffffffff nog 2 weken te gaan dan.
Het is echt een rot periode.
slapen doet ze gelukkig wel maar ik kan haar nergens mee vermaken.
Niks is leuk en alles is huilen.
Heb t ff gehad

groetjes Gytha

hey hey bekend klinkt dit in de oren
mijn dochter is nu 10 en halve maand en huild ook vreselijk veel om elk klein dingetje
idd in de box en op het aankleedkussen schreeuwen
en in bed ook
sinds 2 a 3 weken doet ze dat nu maar wordt met de dag erger
gr mariska

m rewijk

Hoi,

Anne wil ook het liefst bij mij zijn en roept dan ook steeds mamamammam.
Speelt wel af en toe en kruipt overal heen, maar houd mamma goed in de gaten.
Is verlatingsangst. Ik doe ook veel kiekeboespelletjes en dan begint ze te lachen, maar zodra ik even wegloop is het weer huilen geblazen.
Hoop dat het snel over is.

Groetjes Heleen.