11 maanden en alleen lopen

Hallo moeders,

Even een vraagje, eenkindje van 11 maanden wat al zelfstandig loopt kan dat veel kwaad?? volgens mij niet, maar van de week liep ik door de stad en toen kreeg ik een paar opmerkingen dat het nog niet goed zou zijn voor zijn beentjes!

Alvast bedankt,

Groetjes Trynke

Ons manneke liep met 10 maanden ( meteen ook overal op klimmen tot boven aan de trap aan toe ), ook erg vroeg dus. Wij stimuleerden dit totaal niet maar alleen daarin lag op dat moment zijn interesse en dus deed hij dit echt zelf. Op het cb zeiden ze me dat dat geen kwaad kon, als hij het uit zichzelf deed, dan was hij daar ook klaar voor. De ene loopt sneller, de ander kletst sneller ( daar was ons manneke weer later mee in tegenstelling tot onze dochter ). Dussssem ik zou me niet zo veel aantrekken van andermans kritiek.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

hoi trynke
mijn zoon liep ook al met elf maanden, en net wat asje zegt je kunt het dan toch niet tegen houden je kunt ze dan moeilijk weer neerzetten.
als ze het uit hun eigen doen kan het helemaal geen kwaad.
dus ik ben het eens met asje

Onze jongste liep 1 dag voordat ze 11 maanden was los. Daar was ze blijkbaar gewoon aan toe. Alleen maar leuk zo’n klein loslopend poppetje. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

Groetekes, Sje

Hallo,

Mensen zouden soms beter even denken voor ze hun mond opendoen… Kan echt geen kwaad dat je kleintje al loopt! Dan zijn ze er gewoon aan toe. Het is enkel slecht voor hun beentjes als ze nog niet toe zijn aan lopen, maar gedwongen worden door de ouders die steeds weer maar wanhopig proberen om hun kleintje te laten lopen. Mijn man liep op 9 maanden los. Geen probleem dus!
Lijkt me wel fijn!

Groetjes,

Tamara

hallo trynke

gewoon lekker laten lopen ze geven zelf wel aan wanneer ze er aan toe zijn.
Heerlijk toch!!!
Gewoon van genieten!

groetjes Gytha