11 maand en nog honger 's nachts?

Hoi allemaal,

Sarah is volgende week 11 maand maar is 's nachts geregeld wakker, nou gaf ik haar altijd een klein flesje. Tot afgelopen nacht.
Maar nou vraag ik me af of het gewenning of honger/dorst is.
Ze eet en drinkt overdag niet zoveel.
En wat die gewenning betreft, ze komt niet elke nacht.
Wat die flesjes betreft, ze krijgt 90 cc met 1 schepje voeding.

hier ook nog steeds vaak een paar x per nacht wakker. Ik geef nooit een fles omdat een vriendin van mij daar ooit mee is begonnen en nu haar dochter2,5 is wil ze 's nachts nog steeds drinken… Als het echt honger is dan zou ze denk ik niet genoeg hebben aan 1 schepje, dus ik denk eerder gewenning.

22-12-2009 colin geboren

Is gewenning. Ze heeft 's nachts helemaal niks meer nodig maar het is wel lekker en gezellig zo’n momentje met mama 's nachts.

Ik zou ermee stoppen. Dan leert ze ook vanzelf om overdag te zorgen dat ze genoeg binnenkrijgt.

Als ze 's nachts wakker wordt. Gewoon een slokje water geven. Dus ook maar 1 slokje in een beker doen. Kusje, toestoppen en weer slapen.

Groetekes, Sje

Inderdaad geen melk meer geven (ik heb het onlangs ook een paar keer gedaan, maar doe het nu anders). Als ze echt niet wil slapen, een paar slokjes warm water geven. Tenminste…dat werkt hier nu goed!

Ze heeft vannacht weer doorgeslapen.
Volgens mij ligt het er ook aan hoeveel ze overdag slaapt.
Ik doe haar nu 2x in bed en dan slaapt ze ook wel.
Gisteren heeft ze helemaal niet in bed gelegen, maar een half uur in de auto en een half uur in de wandelwagen geslapen.

Dus ik kap idd met die flessen, tis wel best, dan maar een paar nachten krijsen maar dan is ze dr ook vanaf.
Thnx.

Lfs Maaike