10 min. gesprek op school gehad

gisteren avond hadden we een 10 minuten gesprek van kaitlyn en dylan…

met kaitlyn gaat het onwijs goed,ondanks dat ze soms heel erg moe is,doet ze zo ontzettend haar best,ze is met nog een paar kinderen werkjes aan het uitvoeren wat ook groep 2 doet,woordjes zoeken bij plaatjes,stickers plakken bij de cijfers
en dat gaat dus super goed,alleen zij de juf,ze moet nog wel eens over de drempel heen getild worrden…dan twijfeld kaitlyn ff hoe ze moet beginnen en als de juf zegt dat moet je zo en zo doen nou dan maak ze met plezier haar werkjes.
ze maakt goeie contacten met de andere leerlingen,is niet op haar mondje gevallen,al met al ze zijn tevreden over kaitlyn…in januari krijgt ze een test,in hoever ze is met haar ontwikkeling voor groep 2 straks,maar de juf zegt daar maak ik me geen zorgen om dat komt allemaal goed met haar…dus papa en mama liepen op hun tenen van trots weer naar buiten…

om vervolgens naar het gesprek van dylan te gaan…

met dylan gaat het ook harstikke goed,niks op aan te merken,zijn rapport was zo goed,allemaal G en enkel RV…dylan is heel erg actief met leren,en wilt ook alles tegelijk doen,hij vind het dus zo gaaf dat hij niet eens naar buiten wilt om ff te spelen…het is dat het moet want anders ging hij door zij de juf hiihih

we moesten alleen ff aan dylan zeggen dat hij rustiger moest werken,want als ze klaar zijn met hun werk mogen ze tekenen of lezen,en dat doet hij ook graag,dus af en toe is het zo snel gemaakt dat de juf het niet kan lezen wat hij heeft opgeschreven…maar verder moet hij zo doorgaan waar hij mee bezig is.

dus ook bij dylan liepen we op ons tenen naar buiten.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Heerlijk dat het zo goed gaat met ze op school

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hey wat fijn om horen zeg! kan me voorstellen dat jullie ongelofelijk trots zijn!!

liefs jessica, &

Zooo Bianca dat klinkt goed!!
Wees maar lekker trots!!

Groetjes Nathalie & Co