10 min gesprek en nu Roy ziek

Toch best een beetje spannend hebben zo om 20:50 het eerste 10 min gesprek met de juf van Jordy
Vanmiddag werd roy ziek heledag liep ie al dat ie het maar koud had, vanmiddag lag ie heel zielig op de bank, en wilde om 18:00 al naar bed… hoop dat ie gauw opknapt ben de ziekenboeg wel een beetje zat nu Peet al paar keer ziek thuis geweest Jordy goed ziek geweest en nu Roy…

Tries

Dan zijn ze zeker ook allemaal zo’n beetje ziek geweest?!
ik hoop dat het aan jou voorbij gaat.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ook al ziek ,arm manneke

suc6 bij jullie gesprek laat je het weten hoe het was

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Succes straks met het 10 minuten gesprek! (ik vind het altijd een ramp, die 10 minuten duren bij mij altijd maar 5 minuten, geen idee waarom )
Enne…beterschap voor Roy!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wij kwamen tijd te kort, maar ja was ook het eerste 10 min gesprek dat we hadden in bijna een jaar

Hij doet het super! Voor taal had hij een A tellen kijkt ze de volgende Cito even aan die was wat minder maar niet zorgelijk maar is die de volgende keer weer aan de lage kant gaat ze daar meer aandacht aan besteden, nu heb ik daar het volste vertrouwen in want hij kan het gewoon… zelfvertrouwen gaan we nog meer aandacht aanbesteden hij heeft geen vaal angst maar zou hij wel kunnen ontwikkelen (dat wisten we) verder doet hij het onwijs goed hij is een lief, behulpzaam, rustig kind! hihi ben dus trots op hem!

Tries

Hey, hartstikke goed toch!
Altijd fijn om te horen dat je kind het goed doet op school

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

goed gedaan jochie!!

groetjes Kim, mama van

en

Jaaaaaaaaaaaa, goed hoor.

Enne… faalangst hebben veel kinderen last van, heb er hier ook een waar ik het goed bij in de gaten moet houden.
Nu wordt ik toch wel nieuwsgierig naar de cito van Lucas, ga toch es vragen wanneer hij die krijgt.

Groetjes Mim

Heel goed gedaan dus!
Ga zo door!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

goedddd zo jordy,ga zo door he…laat mama maar heel erg trots zijn op je

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

goed zo jordy ga zo door op school .ach arme roy onze lachenbekkie hihih heel veel beterschap mannetje en ga opknappen hoor

groetjes marielle mama van
10-10-01