10 maanden sprong?

hi meiden,

Ik heb het BOEK niet maar toch maar even aan jullie vragen
Volgens mij zit Jesse en een dikke sprong. Hij is best vervelend Ben ik totaal niet van hem gewend dus vind het best lastig. Hoop ook dat het snel over is. Hij is gefrustreerd omdat sommige dingen niet lukken of mogen. Zoals alle dvd’s uit de kastjes trekken
Nu is mijn vraag… Is het een sprong? Hij is van 5 September maar was eigenlijk 11 September uitgerekend. Dus hij is nu 44 weekjes en 3 daagjes…
Normaal kan hij zo zoet spelen en nu niet

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

jaa midde in een sprong
volgens het boek ben je op de helft hihihi maja hoeft niet lang te duuren
verschilt hoor
suces!!!

thanx femke

Pfff hoeveel weekjes ongeveer nog?

Liefs

Ff een tip omdat je het boek niet hebt: in het forum Mama’s Hoekje staat een topic en dat heet ‘Sprongetje’. Daar staat precies wanneer welke sprong is.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ok Mriek ga er even kijken

Liefs

quote:
Ik heb het BOEK niet maar toch maar even aan jullie vragen

Koop het boek! Je kindje is nog maar 10 maanden, het is het meer dan waard om het boek nog aan te schaffen.
Dan ben je niet meer afhankelijk van ons en wij hoeven geen online oei-ik-groei-boek te zijn.

Groetekes, Sje

@kikie: gevonden?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja! Hij zit er midden in Kijk voortaan gewoon op oeiikgroei
Deze spong is tot nu toe wel het ergste van allemaal zeg. Hij slaapt gelukkignog wel goed…

Liefs

Morgan zit er ook midden in, Ik dacht dat het later zou zijn omdat het boek het heeft over de 11 maanden sprong. Mijn versie dan tenminste, Maar ze kan al zitten nu en even losstaan. En ze begint ook meer dingen te herkennen als in dieren en zo. Ook snapt ze het een beetje als ik zeg geef maar aan mamma. Ze geeft het wel aan me maar laat nog niet los. Alleen kusjes geven als ik ze kusje voor mamma of pappa of poes gaat ze ook met open mond er naar toe. Van de week zei ik voor de gein ah lief popje. Geef popje maar een kus en toen kreeg popje een dikke kus.

Groetjes,

Michèle

ja, geweldig, Michele!
Ik herken er veel in van Nora. Nora doet nu de laatste tijd ook kusjes, geef maar aan mama snapt en doet ze, en als klap op de vuurpijl (das de nieuwste dus ben erg trots) doet ze de gebaren bij klap is in je handjes! Soms maakt ze er nog wel een zooitje van een gooit alles door elkaar, maar ze doet het wel en komt niet meer bij als wij inhaken op haar geklap!

Maar… ik dacht altijd dat de sprong pas zichtbaar wordt (dus de nieuwe vaardigheden) na de donderperiode. Toch niet tegelijkertijd?

Lilypie - Personal pictureLilypie

Nou ja ze zijn al eerder zichtbaar niet altijd direct maar ze zijn er wel en hoe meer je stimuleerd hoe eerder de donderperiode voorbij is.

Enne klappen doet Morgan niet, wel zwaaien. Daar is ze nu langzaam mee begonnen. Al snapt ze het nog niet helemaal

Groetjes,

Michèle