10 maanden ineens wakker 's nachts

Hallo,

onze dochter is 10 maanden en sinds een week wordt ze iedere nacht huilend soms krijsend wakker. Troosten helpt maar als we ze terug in bed leggen is het huis te klein, laten liggen is geen optie blijft huilen. Geven we haar de fles valt ze daarna als een blok in slaap. Maar is dit de oplossing? Zit ze wellicht weer in een sprong? Heeft iemand hetzelfde probleem of hetzelfde probleem gehad?

Groet Lucky

ik hou it in de gaten want wij hebben het ook. ik verwijt het eigenlijk bij ons aan de vakantie dat hij weer aan alles moet wennen want hij kon 3 weken lang alle kanten op en nu niet meer maar ben dus niet de enige.

Sarah is nu ruim 9 maanden en heeft het ook even gedaan.
Als ze na een fles in slaap vallen gewoon lekker doen, een halve fles ofzo, tenzij je het idee krijgt dat ze op een gegeven wakker voor die fles.
Sarah wilde 's nachts op een gegeven moment ook niet drinken, had geen vieze luier en had het niet koud, dus ik liet haar op een gegeven moment gewoon brullen.
Nu valt ze zelf wel weer in slaap als ze wakker is 's nachts

Ah, een ineens-topic! Hartstikke middenin een sprong! Zie het oei-ik-groei-boek!
Week 41,5 t/m 46,5!

Groetekes, Sje

ik geef zelf 120 cc met 1 schep. dus eigenlijk water maar alleen water pakt ie niet. hij valt dan inderdaad gelijk in slaap en het is ook niet op vaste tijden ofzo. moet ook zeggen dat we aan proberen zijn om de laatste fles te laten vervallen dus zal daar ook wel mee te maken hebben

toevallig zeg, bij ons precies hetzelfde verhaal.
ik had nog niet aan een sprong gedacht,maar dat
moet het wel zijn dan.

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier ook, al is het hier denk ik nog wat te vroeg voor de sprong. Zal misschien de nasleep van haar ziekenhuisopname zijn? Igg erg onrustig en paar keer per nacht wakker. Niets ergs, maar wel ontzettend vermoeiend… Kom gebroken mijn bed uit s morgens.

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

misschien is het niet de goede manier, maar bij ons werkte het wel. als mijn kleintjes 's nachts wakker werden tilde ik ze gewoon uit bed en nam ze bij me tot ze sliepen. daarna weer in hun eigen bedje, daar werden ze 's morgens dan ook wakker. ik denk dat ze 's nachts niet wakker genoeg waren om goed te beseffen dat ze uit hun bedje waren. na een paar nachten sliepen de mannen dan weer lekker de hele nacht in hun eigen bedje. misschien heeft je kleintje wel last van nachtmerries en heeft ze erge behoefte aan veiligheid en weten dat papa en mama er zijn. maar goed dat werkt voor elk kind natuurlijk weer anders. ik weet wat je voelt, want ik heb ook heel veel nachten zo gezeten, en op een gegeven moment schopte ik het pedagogische opvoeden in de hoek en ging voor mijn (en die van de kleintjes) nachtrust! heel veel succes in ieder geval.

hier ook sinds een paar dagen rond 5uur wakker en heeft dan echt honger. Zonder flesje krijgen we hem niet meer in slaap. Hij ligt dan al vaak bij ons. Na een nepfles slaapt hij weer lekker.

22-12-2009 colin geboren

Hier ook zo! De laastste weken… soms dagen wel doorslapen (fieuw gelukkig) maar de laaste tijd vanaf uur of half 12 jengelen, ophuilen en niet ophouden… ik ga altijd eerst even kijken en goed leggen troosten, meestal gaat hij dan wel door of begint hij een half uur later lekker weer opnieuw en dan geef ik hem toch maar wat (lauw) water te drinken en dan is `ie eigenlijk weer tevreden… hoop dat we vannacht weer een lekkere doorslaap nacht hebben en jullie ook! sterkte allemaal, groetjes Ghis x.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers