10 maanden en slecht slapen s'nachts

Hoiii,

Zo jullie ook allemaal een lekker zonnig pinksterweekend gehad?..
Lekker buiten gezeten en lekker gebbqd natuurlijk…
Ik ben benieuwd of de kleintjes van jullie dit ook hebben.
Milan nu 10 maanden …
Het gaat overdag helemaal geweldig…
Lekker drinken lekker eten en lekker slapen…
Maar sinds een week of 2 is meneer s’nachts om de haverklap wakker…
Heeft geen honger of dorst…
Wel vaak zijn speentje kwijt…
Meestal word hij rond 3.30 wakker en daarna nog een paar keer en ligt vanaf 6.00 uur te zingen in bed en gaat echt niet meer slapen…
Ik heb niet et idee dat hij in een sprongetje zit want overdag gaat alles prima!!!
Wat kan dat nou toch zijn???

Gr carola

Ondanks dat het overdag wel goed gaat, wil dat nog niet zeggen dat het geen sprongetje is. Elk sprongetje ziet er weer anders uit.

Tussen week 41,5 en week 46,5 zit een sprong, dus het kan wel degelijk zo zijn dat-ie met die sprong bezig is.

Groetekes, Sje

Hai!
Die van ons is ook bijna 10 maanden. Wij hebben ook ineens wat probleempjes met slapen.
Overdag prima, geen enkel probleem, maar het inslapen voor de nacht: jeetje mina wat een drama kan ze ervan maken zeg. Volgens mij is het uitproberen. We hebben er 2 dagen een beetje aan toegegeven en madam vond het wel prima, lekker naar beneden en vervolgens geen druppel drinken natuurlijk, maar wel dikke pret…
Dus nu sinds drie nachten weer “streng” geweest: met als resultaat dat ze vanavond na het een keer op een gillen gezet te hebben, wij een speentje gebracht zonder verdere aandacht, vervolgens binnen een minuut stil was… Ook 's nachts hebben we dit de afgelopen week gehad, maar keer op keer niet toegegeven en gisteren heeft ze gewoon weer de hele nacht doorgeslapen.

Misschieen een sprongetjes… ookal heb ik daar zelf niet zo veel mee, maar bij ons denk ik vooral uitproberen hoe ver je papa en mama kan krijgen…

Hopelijk is het snel weer voorbij, want een nachtje doorslapen is toch ook wel lekker.

Succes hoor en groetjes,
Anne-Marie