Hoi allemaal,
Ik ben ten einde raad. Mijn zoontje is nu 10 maanden en wordt sinds 3 weken 's nachts opeens krijsend wakker. Een aai over de bol helpt niet, hij is echt klaar en klaarwakker. Hij slaapt vanaf 6 weken oud de klok rond, en opeens is dit veranderd. Ik realiseer me dat we tot nu toe erg verwend waren met hem maar omdat ik dit niet ken van hem en geen ervaring heb met gehuil, vraag ik me af hoe we hier het beste mee om kunnen gaan. Door laten huilen helpt niet, dan raakt hij totaal overstuur. Overdag doet hij dit ook op het KDV, daar slaapt hij bijna niet zelfs. Maar nu thuis in het weekend dus ook niet…
Nou is het zo dat zijn 5e tandje door is gekomen en dat wellicht tand nr 6 op komst is maar bij zijn vorige tanden was het geen drama 's nachts. Het enige wat hem weer in slaap brengt is een fles. Maar dit wil ik hem niet telkens geven gezien het feit dat hij anders veel teveel melk binnenkrijgt. (want hij wil toch perse zijn eerste fles na zo’n nacht). Pff ik zit met mijn handen in mijn haar. Ik snap gewoon niet hoe het opeens onstaan is. Er is niets veranderd aan zijn schema of ritme trouwens. Sorry voor dit enorm lange verhaal maar ik dacht misschien dat er hier andere moeders zijn die dit misschien ook meemaken?! Groetjes