10 maand

hallo mama s en papa s
zijn er hier ook mama s en papa s die een zoon of dochter van 10 maand hebben lijkt me leuk om ervaringen mee uit te dellen.
nou hoor het wel groetjes christel en britt

over een maand of 4 hahah nee ik moet nog even wachten
al gaat het hard zat pffff

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloƫ 6 mnd

Hoi onze dochter is 28 juni 2006 geboren. Dus ook 10 maanden oud.
Dus bijna even oud als jouw dochterje.

Je mag me mailen hoor. Lijkt me gezellig!

hallo ikkiee leuk zeg van onze dochters kom jij ook uit overijsel of niet hoe heet je meisje dan dat is wat leuker als we mailen toch om de namen te noemen nou mail je snel weer terug ok

hier zijn ze nog een maandje jonger. Maar nu al echt een eigen willetje. Die van jou zeker ook Britt?

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl

nou met dat eigen willetje klopt wel ja haha
maar goed er moet ook wel wat in zitten toch ze is super makkelijk en heb nog geen ruzie met haar gehad haha maar jou jongens zijn een maand jonger he weet niet of je dat echt kunt merken bij die kleintjes het zijn allemaal schatjes toch haha

Tuurlijk zijn alle baby`s schatjes. maar ik heb hier al heel goed door dat ze hun eigen willetje aan het ontdekken zijn. Met drinken bijvoorbeeld. Ze krijgen op het kinderdagverblijf van die aanmaaklimonade. Niks mis mee. Ik geef ze thuis altijd diksap. Toen hoorde ik van me collega dat ze Jesse en Jamai nu geen diksap meer gaven maar aanmaaklimonade. En dat dronken ze keurig op. Fijn dacht ik want dan wennen ze ook aan de smaakjes wennen. Ik had toen een paar dagen later een fles aanmaaklimonade gekocht, Thuis ook even proberen. Ik gaf ze hun tuitbeker met aanmaaklimonade en Jamai dronk het keurig op. Jesse niet. Toen ik diksap erin deed dronk ie het wel op. De week daarna weer naar het kinderdagverblijf en daar drinkt Jesse wel gewoon aanmaaklimo. Ik heb het thuis nog een paar keer geprobeerd maar hij weigerd het gewoon. echt een boefje. maar wel een hele lieve boef.!

liefs Diana

jessejamai.tweelingsite.nl