10 maand nog niet doorslapen

mijn zoon van 10 maanden slaapt nog steeds niet door,word soms wel 2 tot 3 keer wakker.
hoe lang kan het nog duren voordat hij dat el doet?
word er nu wel een beetje moe van.

ybruinenberg

Hoi,

Hier heeft het erg lang geduurd voor Nathanael echt doorsliep, pas met 18 maanden…
En heel af en toe word ie alsnog wakker in de nacht…
Maar ik laat hem dan gewoon ff huilen en valt ie vanzelf wel weer in slaap…
't verschild heel erg per kind, maar ligt ook aan het ritme…
Ik hoop dat je ventje snel doorslaapt!

Groetjes

Nathanael is van 10-06-09

Het verschilt inderdaad per kind.
Eliza sliep met 3wweken al door! En mijn stiefbroertje van 5 nog steeds niet.
Je hebt vast al van alles geprobeert?
Een lekker warm bad van te voren met lavendel (volgens mij werkt dat slaapverwekkend?).
Warme melk/pap?

Ik hoop in ieder geval dat je zoontje gauw zal doorslapen.

Groetjes Shirley

Vervelend dat hij nog niet doorslaapt. Helaas verschilt dit echt per kindje. Ik heb er 2 die vanaf de geboorte doorslapen. Beide moesten voor nachtvoeding wakker gemaakt worden. Geef je nog wel voeding s’nachts of niet meer? Als je dat wel doet, kun je proberen dit niet meer te doen. Als hij dan doorkrijgt dat hij niks meer krijgt gaat hij wellicht wel doorslapen. Want op deze leeftijd heeft hij die voeding niet meer nodig.

Groetjes,
Sandra

Ook hier heeft het lang geduurd voordat Seth doorsliep.
Zo rond het jaar begon hij dat langzaamaan te doen. Voor die tijd moesten we soms wel 20x eruit. Drama!
Ben blij dat het achter de rug is. Enne… het gaat over, maar het kan even duren.

liefs, Anne

Het is verschillend per kindje. Onze oudste sliep met 9 weken door. Of laat ik het zo zeggen die kreeg na 9 weken geen nachtvoeding meer. Maar ben totdat ze 10 maand was elke nacht 1 a 2 x per nacht eruit geweest om of haar recht te leggen of haar een speen te geven.
Onze kleine uk slaapt nu al een dikke week door. Half 11 laatste flessie en dan s’morgens tussen 6 en 7 de eerste voeding.
Ukkie heeft geen speen s’nachts dus tot nu toe hoef ik daar nog niet heen.

Geef je s’nachts nog een fles?? Of moet je er alleen heen om te troosten?
Wat als je je kindje laat huilen? Blijft hij dan huilen??