1 x andere voeding

Hoi allemaal, Mijn kindje is nu 10 maanden en ze krijgt als flesvoeding altijd friso standaard.
Maar nu heb ik van een bekende een pak Nutrilon standaard gekregen omdat ze die over had en het pak zat nog dicht.
zal dat een probleem zijn om dat 1 keer te gebruiken want anders moet ik het weggooien of aan iemand anders geven.
groetjes lennie

als jou docht altijd friso standaard gebruikt zou ik niet op een ander merk over stappen voor 1 keer

nee ik deed dat ook niet.
Bleef gewoon bij de friso!
Jammer van de pak maar misschien kun jij er iemand anders blij mee maken.

groetjes Gytha

hoi hoi…

nee moet je echt niet doen hoor… weet jij veel hoe je kind erop reageerd?! kan misschien ook helemaal geen kwaad maar een kindje moet minimaal 2 weken wennen aan voeding als je overstap (heb ik van info nutricia lijn te horen gekregen) dit hadden wij dus toen we in het begin aan het uitvogelen waren wat het beste is/was…

zelf zat ik dus op een gegeven moment ook met een pak voeding teveel van nutrilon… ben naar supermarkt gegaan en heb het uitgelegd… zonder bonnetje mocht ik hem zo omruilen voor een andere (die was nog goedkoper dus kreeg ik ook geld terug!) dus…

Hallo,

Mijn dochter drinkt ook altijd melk van Friso, maar ik heb haar ook gewoon de probeerzakjes van Nutrilon gegeven (die je in kado-dozen krijgt). Geen enkel probleem geweest. Ik had er een stuk of vijf van, heb ze allemaal gegeven en ze heeft er niks van gemerkt.
Als je bang bent dat de smaak misschien anders is: doe het dan in de eerste of laatste fles, want dan is je baby zo hongerig dat ie niet kieskeurig zal zijn.

Dit is mijn persoonlijke ervaring, mijn dochter heeft tot nu toe nog nergens allergiën o.i.d. van gehad (ze is nu ruim 8 maanden). Misschien dat het bij andere babys weer anders werkt, geen idee.

groeten
Iris

knorrie ze hebben het mij destijds afgeraden om verschillende voeding te gaan ge bruikwen gewon bij deze blijven waar je ne bent

bedankt voor de reacties… kdacht kan het beter even vragen voordat ik het toch gebruik.

groetjes

hoi,

Ik heb bij mij dochter ook verschillende pakken gehad. Nooit een probleem geweest.

Nu, bij mijn zoon geef ik nutrilon nachtvoeding (donkerblauw pak). Maar als dexe op is ga ik over op de nieuwe van a.h. Scheelt veel in de centen…

Als ie het niet lust dan merk ik het wel…en kan ik altijd weer over op nutrilon.

Moet er wel bij zeggen dat mijn mannetje alleen nu 's avonds flesvoeding krijgt. Voor de rest nog borstvoeding

Groetjes Luna

ik heb destijds wel andere voeding moeten gebruiken omdat ik een hongerlap had daarna niet meer veranderen van voeding als ze het goed doen op de friso waarom een ander merk gebruiken

etos en a.h. opvolgmelk kost rond de 6 euro per pak.

Scheelt wel even 4 euro met de nutrilon.

Maarja, of het ook beter is???

Luna

Ach, een kind van 10 maanden eet vanalles,
en krijgt nog maar 2 of 3 flessen melk per dag.
Denk niet dat er veel problemen ontstaan door een pak nutrilon.

M.