1 naar school, 1 naar bed


#21

Oh fijn dat continu-rooster!
Hier weten we niet beter en zowel de dames als ik vinden het heerlijk!

Groetekes, Sje


#22

Wat lijkt me dat ideaal, een continurooster! Mijn neefje en nichtje hebben dat ook en het scheelt echt veel geren en gevlieg.

Hier hebben we een een en een kwartier de tijd, de school is 2 minuten fietsen, maar met Eva (die haar fietsje aan de hand meeneemt omdat ze niet los kan fietsen) is het een minuut of 7. Zijn we rond 12.15 uur thuis en dan moeten we echt om 13.00 uur weer weg omdat de kindjes al eerder dan 13.15 uur in de rij moeten…vandaag kwam ik na 13.10 uur aan en waren ze al binnen! We eten mijn zijn drietjes en ik neem daar graag de tijd voor, vind ik gezellig. Maar het was toen snel snel opruimen en ze konden nog even op de laptop een clipje kijken en racen…

Ik legde Max snel op bed, tegen 13.25 uur en eigenlijk had hij er dan om 14.50 uur weer uit gemoeten, terwijl hij zo graag slaapt. Ik besloot hem, tegen mijn gevoel in, te laten slapen en ben in 2 minuten op de fiets naar school gegaan. Eva kwam snel, maar toen sprak een nieuw vriendinnetje me aan. Ze wilde graag met Eva spelen komende week, dus ik praatte even met haar moeder en zo duurde alles toch nog te lang naar mijn gevoel. Voortaan neem ik Max gewoon mee, al is dat ook niet ideaal. Gelukkig is het alleen op donderdag zo haasten, anders zou ik Eva denk ik ook op donderdag over laten blijven…leve het continurooster!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#23

Ohhh nee ik ga niet staan praten als ik Joël op bed heb liggen…Ik zet Noah af in de klas… en ben weer weg…haha

Door het continu rooster van de andere 2 scholen die er omheen zitten, is de oversteekplaats er ook niet meer om 12uur en om kwart over 1…(nou hoeven wij gelukkig niet over te steken) maar dan denk ik wel van, Ja er zijn genoeg kids die van de andere kant komen, die wel over moeten steken, doe verdorie gewoon mee met dat continu rooster… of het nu 50/50 is of niet…of werkende ouders het nou leuk vinden of niet…Het zou mij in iedergeval wel erg goed uit komen!

Donderdag had ik geluk,want toen wou Noah graag dat Oma hem naar school bracht…dus kon ik lekker thuis blijven bij t slapende mannetje

Liefs, Melanie