1 jaar gewone melk of opvolg?

Nee ik heb ook nooit vit D erbij gegeven…Maar ach het is nu een sterke kerel dus zal allemaoal wel goedkomen!!

Groetjes

luca was ongeveer 11 maanden toen hij gewone melk kreeg. Ik zie wel wat uitkomt bij thije. Luca krijgt nog steeds vitamine D elke ochtend. Ben als de dood dat hij een zwak gebit heeft, zoals zijn vader, dus al het zekere voor het onzekere. En het is geen enkele moeite, dus waarom niet.

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

hier adviseren ze ook tot het 4e jr vit D toedienen, omdat ze het idd niet zelf aanmaken nog.
bij dreumesmelk hoeft het niet. maar bij gewone melk dus wel.
maf, dat sommige cb’s dat niet melden, hier was een vriendin het vergeten en gingen ze steigeren. Is idd voor ontwikkeling tanden en botten.

x Floss

Amy is pas 1 geworden maar net zoals on eerste kindje willen we poedermelk geven omdat die veel meer vitamines bevat. Het liefst tot haar derde levensjaar. Ja mijn vriend vind het soms ook weleens onzin en voor derest bemoeien weinig mensen zich ermee maar ik wil dat gewoon.
Mijn gevoel zegt dat dat het beste is, vooral omdat kinderen soms zo slecht eten. Dan hebben ze in ieder geval hun vitamines binnen. En ja, die bussen melk kosten wel wat geld maar ik heb dat er wel voor over. Dat is mijn visie.

groetjes van Miranda.

HaI Miranda,

Geef jij nog opvolgmelk of groeimelk?
Onze gijs is gisteren 1 geworden en ik geef hem sinds vorige week groeimelk. Daar zitten alle vitamines al in en je kunt dat poeder handiger meenemen. Melk bederft snel.

groetjes,

Larissa (mama van Gijs)

Hallo Larissa,

We gaan overstappen op groeimelk zodra onze vooraad op is.
Die groeimelk is tot drie jaar. Ga jij dat ook geven tot je kindje drie is ?

als een kind fruit en groente krijgt en bruin brood krijgt het voldoende
vitaminen binen wij hebben het nooit gegeven groei melk

wij bieden die groente en fruit en bruin brood wel aan maar die weigert ze geregelt. anders hadden we het inderdaad ook niet gegeven tot haar derde levensjaar. bij joyce zijn we ermee gestopt nu.

ach ja de meningen zijn hier altijd over verdeeld. je moet het allemaal gewoon maar doen zoals je hart je ingeeft denk ik.

precies miranda