Rick heeft vandaag zijn eerste prik gehad,het eerste moment ligt hij lief te lachen het volgende moment slaat het lachen om in huilen.ZO zielig
bianca.
Rick heeft vandaag zijn eerste prik gehad,het eerste moment ligt hij lief te lachen het volgende moment slaat het lachen om in huilen.ZO zielig
bianca.
Doe ik, heb hem al een zetpilletje gegeven en meneer is heerlijk bij mij op de arm in slaap gevallen.
bianca.
Gewijzigd door - scarry234 op 25 Nov 2003 18:20:52
Wat zielig he die eerste prikjes. Misschien is het een tip voor de volgende keer om een maandverbandje in te vriezen en die in een washandje te doen.
Voordat de prik komt de plek warm wrijven, en an de prik het ijs erop. Kan veel schelen.
Zelf heeft mijn dochter weinig last van de prikjes, en voel ik me weleens beretrots als Sanne vrolijk lachend de prikjes doorstaat.
Maar misschien is dat ook doordat ik lach als zij een prikje krijgt (ik zou het niet weten).
Liefs Kristel
Hallo.
Wat voor ons het allerbeste helpt:Volstoppen met paracetamol.En zorgen dat ze geen koorts krijgt!
Gaat perfect.
(p.s. we houden ons wel aan de maximale dosering hoor,maar vond dit wel cool klinken,hahaha)
Groetjes Eljada
Natuurlijk is dat ook een mogelijkheid maar ja, als onze Sanne paracetamol slikt word ze er errug vrolijk van (misschien een beetje High)
Dan slaapt ze even en is voor de rest van de nacht wakker en je geloofd het of niet maar ze lacht de hele nacht door. Leuk voor ons he(maar niet heus). Ik dacht ook van laat maar liggen maar dat werkte niet. Ze werd toen wel eventjes boos, maar zodra we beneden waren FEESTJE
Liefs Kristel