1 e keer

Wist je dat Rick vandaag voor het eerst naar de creche geweest is. En het daar beregezellig vond. Vooral de wiebelwieg was zwaar favoriet. Meneer slaapt namelijk het lekkerst als hij in beweging is. Moeders had het er moeilijker mee.

bianca.

lekker dat hij het naar zijn zin heb heerlijk gevoel geeft dat

en ja denk dat het altijd wel blijf dat wij moeders het moeilijker vinden als de kinderen

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Ik ben blij dat het nog even duurt voordat Sanne (7 maanden pas) naar de creche gaat.
Ik werk dan wel 2 1/2 dag maar toch.
Ik vind het knap hoe jullie daar mee omgaan.
(al zal dat wel moeten)

Liefs Kristel

Rick is net 11 weken. Maar omdat het bij ons criss is kwa crecheplekken, mag ik blij zijn dat ik al een plekje heb.

bianca.

Hoi Bianca.
Fijn dat hij het naar zijn zin had.Ik ben zelf heel blij dat ik ze niet naar de creche hoef te brengen(we werken allebei onregelmatige diensten).Vindt jij zon creche niet onhygienisch?Al die snotneusjes/waterpokken/poepluiers etc van andere kinderen bedoel ik.Ik ben er altijd een beetje vies van.Of is dat onzin?
Groetjes Eljada

Valt wel mee, we zijn eerst wezen kijken. Het zag er schoon uit en ja die ziektes. Hoe eerder hij daarmee in aanraking komt des te minderr krijgt hij op late leeftijd.en ik heb weinig poepluiers gezien. Er zijn in zijn groep maar 3kinderen van onder de 1 jaar. Ik zelf werk ook onregelmatig maar mijn vriend niet dus daar zit je al.

bianca.