Hallo,
Wij zijn bezig met proberen om Dani uit de inbakerdoeken te krijgen. We doen het rustig aan en ik probeer nu 2 slaapjes (ochtend en middagslaap) met 1 armpje los te doen. Mocht 1 slaapje nou echt rampzalig gaan en slaapt hij weinig dat gaat het 2de slaapje wel volledig in de doeken.
Nou sabbelt Dani heel veel op zijn handjes en aangezien nu 1 armpje vrij is heeft hij dus de mogelijkheid om op dat handje te sabbelen. Op zich mag hij dat van mij natuurlijk wel, maar hij houdt zichzelf hiermee wakker. Hij is nl heel druk met sabbelen en proberen zijn handje in zijn mond te doen. Nu bijvoorbeel ook, hij ligt in bedje en is moe maar blijft maar wakker en ik hoor hem sabbelen.
Ik neem aan dat ik dit maar gewoon moet laten, hij moet er uiteindelijk toch wel aan wennen. Straks heeft hij weer 2 armpjes vrij (kan hij beide handjes in zijn mond stoppen, haha) en dan moet hij daar ook mee om kunnen gaan.
Vind alleen lastig, want hij slaapt hierdoor wel slechter (niet alleen door handjes, volgens mij ook door zijn extra vrijheid).
Ik moet nu eigenlijk wel doorzetten, want hij moet uiteindelijk een keer uit die doek. Ik heb nog 1,5 maand maar heb die tijd wel nodig denk ik…