Ik ben er niet zo goed in om ze te bedenken, maar vroeg me af of iemand nog een goede grap uitgehaald heeft dan wel zelf te pakken genomen is. Of bij deze ineens door heeft dat het 1 april is
Groetjes,
Michèle
Ik ben er niet zo goed in om ze te bedenken, maar vroeg me af of iemand nog een goede grap uitgehaald heeft dan wel zelf te pakken genomen is. Of bij deze ineens door heeft dat het 1 april is
Groetjes,
Michèle
Hahaha hier kwamen allemaal kinderen op school naar buiten met de mededeling dat er een spin op school zat. Wat blijkt nu, de directeur heeft omgeroepen dat er tijdens een spreekbeurt een grote zwarte spin is ontsnapt en dat dit geen grapje is. Hihihi
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Ach ja bij ons is het zo druk met terugbellen dat je heel makkelijk iemand in de maling kunt nemen met een terugbelopdracht. Bijv. meneer de Leeuw bellen en dan het telefoonnummer van bijv.Artis erbij vermelden. Maar dat is een hele oude grap. Heeft hier wel geholpen
Succes
Groetjes Bianca
Er heeft weleens een artikel in de krant gestaan dat dierentuinen helemaal niet blij zijn op 1 april met dit soort onnodige telefoontjes. Toen dat net begon was het blijkbaar nog leuk maar inmiddels vinden ze het zo afgezaagd dat ze er niet meer om kunnen lachen.
Hier zijn vooral de kinderen blij dat het 1 april is. Allereerst omdat ze elkaar de hele dag voor de gek houden en daarnaast omdat we altijd een feestje hebben op 1 april want mijn moeder is jarig. En mijn moeder is echt geen grapje!
Groetekes, Sje
@ Sje, mijn moeder wist me gelukkig nog 40 minuten in te houden, ben om 0:40 geboren op 2 april, ik ben morgen pas jarig en daar ben ik haar altijd super dankbaar voor geweest!
Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Mijn moeder vond het vooral in haar kindertijd helemaal niet leuk. Ze werd altijd door iedereen voor de gek gehouden op haar verjaardag.
Op school mocht je op je verjaardag altijd een boodschapje in een andere klas gaan doen van de meester of juf. Maar de boodschapjes die mijn moeder moest halen waren altijd nep (zoals een fles droog water halen enzo). Toen wisten ze nog weinig van opvoeding en de effecten op kinderen van bepaalde dingen, maar nu zou zoiets ondenkbaar zijn dat je een klein kind elk jaar zo voor het oog van een wildvreemde klas voor gek zet.
Groetekes, Sje
@ Sje dat kan ik me zo goed voorstellen, bah! Nee lijkt me niets bijna net zo erg als jarig zijn op 29 februari! Gefeliciteerd iig met je moeder!
Dat leek me vader wel wat en dan op zijn 18e als nog eisen dat ie in dienst zou mogen
Groetjes,
Michèle
Ik was het al helemaal vergeten dat het 1 april was tot dat mn vader een grap maakte aan tafel *eet donderdags altijd bij mn ouders omdat chris tot laat moet werken).
Mn moeder maakten een opmerking met " Niet de bieten op mn witte kleedt smeren hè Noah" dus ik zei “Nou mam dat heeft ie al gedaan”… zij keek en ik zeg 1 April hahahaha! Flauww!!
Volgend jaar leg ik een hele grote spin in mn broertjes kamer, want deze week liep er echt een hele grote spin over zn bed Zo worden ze er nog mooi even aan herrinnerd
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 01 Apr 2010 19:40:58
Bij Lisa in de klas hadden ze gezegd dat het budget van de wcrollen op was en ze moesten dus allemaal een wcrol meenemen naar school.
Alle kinderen hadden een wcrol bij zich ook al waren er een paar kinderen die snel doorhadden dat het om een grap ging.
Lisa trapte er overigens met open ogen in, haha.
Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).