1,2,3 speen

Wie heeft nog meer problemen met de 1,2,3 speen…
Mijn zoon krijgt bij stand 3 er bijna niks uit… Misschien is hij nog te klein
voor die speen… Als ik voor de laatste fles nutrix erdoor heen doe, krijgt hij er bijna niks uit…
Toch probeer ik het steeds om de week maar geen succes…

Herkent iemand dit???

Groetjes Petra…

Hij is trouwens 4 en een halve maand…
Ook de papspeen is geen succes…

hoi,

weet niet welke flessen je gebruikt, maar wij deden het toen met de L speen van difrax en ging goed. Lieke kon toendertijd ook niet overweg met de 123 speen

groetjes gytha

Oke… Die heb ik nog niet geprobeerd… En die kun je dus ook voor de Nutrix gebruiken…

ik snap niet helemaal wat je bedoeld met hij is nog te klein misschien.
dan drinkt ie daar toch juist te snel uit?
rico die is nu bijna 5 maanden en bij stand 1 dan is ie al bijna binnen 10 minuten op (en dan haal ik hem er al 2x vanaf voor een boertje)
ik heb trouwens de variable flow van Bfree (is zelfde als 123)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan is heel relaxed nu met de 123 speen. We beginnen met stand 1 en daarna draaien we rustig door naar 2 en dan 3. Dit omdat de nutriton dikker wordt als de pap iets afkoelt. Die zijn we heel langzaam aan het afbouwen.

Groetjes,

Michèle

Stand 3 zou toch juist het best moeten gaan? Stand 1 is de kleinste opening, als hij daar iets uit krijgt, dan moet stand 2 en 3 zeker lukken.

Doe je er teveel nutrix in? Dat zou het euvel kunnen zijn.

Groetekes, Sje

ja ik wilde net zeggen, want rico die kloekt bij stand 1 al onwijs snel

Ik doe bij 200 ml 2 eetlepels Nutrix…
En hij krijgt 270 ml water… Ik bedoelde met misschien is hij te klein, omdat hij bijna 5 maanden is en misschien is de 123 speen wel voor baby’s die misschien wat ouder zijn…

Groetjes…

de y-cut (papspeen) = 6+
de 123 3+ in principe
maar rico kan er niet normaal mee drinken die zuipschuit haha

Lekker he??? Thijmen is ook zo’n zuipschuit… Hij drinkt 4 keer per dag 270 met 9 schepjes op in 10 a 15 min… Hij drinkt niet altijd alle flessen leeg… Hij heeft er ook nog 6 schepjes Johannesbroodpitmeel er door heen… Dit in overleg met CB…

Hoihoi,
Van welke fles is de 123 speen? Ik geef Joey ook nutrix in twee flessen (180 + 6 Nutrilon Forte), ik doe er dan twee maatschepjes nutrix bij in, maar in de Aventfles lukt dit bijna niet. Ik maak de fles al extra warm, en laat hem dan eerst 10 minuten staan zodat de nutrix op kan lossen, maar toch blijven er vlokjes in zitten, die steeds voor het gaatje van de speen gaan zitten. Ik heb er ook een standen speen bij, maar dit gaat zo snel, dat hij zich verslikt… Ook op de eerste stand… Eigenlijk zou er nog meer dan twee maatschepjes in moeten, maar dit is al haast niet te doen zo, laat staan met nog meer nutrix er in.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

bfree (heb ik)
dr brown
avent
difrax volgens mij ook

difrax heeft inderdaad ook een 123 speen, maar Kimo kon daar niet mee overweg. Wij hebben toen een L gekocht en die voldoet nog steeds prima voor de pap. Hij drinkt nu melk met 7 scheppen Bambix en dat gaat prima. Past alleen maar net in de fles idd.

Lilypie 1st Birthday Ticker

ik vind persoonlijk alleen de dr brown en de bfree fles goed, ga ook absoluut geen andere meer gebruiken.

kimo wat een aparte naam hoe komen jullie daarop?

Thijmen heeft ook de difrax 123 speen… Nou die vind ik een drama… Heb ook de 123 speen van dr. Brown wil ook niet… En de L speen van difrax kan ik niet vinden voor de grote fles… Alleen voor de kleine flessen…

moet je bfree proberen maar ja ik gebruik zoiezo geen andere speen dan die erop hoord, want je weet nooit of het iets uitmaakt, zit toch weer wat anders in elkaar die schroefdingen weet je wel

Ja de Bfree speen heb ik ook… Zal die maar weer eens proberen en dan nog maar wat minder Nutrix erdoor heen…

heb dan nog wel een tipje voor je
pak dan de bfree met 6 schepjes nutriton
en de fase 3 speen

We hebben bijna alle spenen… Die hebben we ook… HA HA