hallo allemaal 06-07-2006 dit is de geboorte datum van Britt nu ben ik met zo´n baby dagboek bezig en nu vragen ze dingen van.
wat was er in het nieuws??
wat gebeurde er in de wereld??
en wat was het weer dat weet ik nog heet weet alleen niet hoeveel graden??
welke muziek werd er gedraaid die dag ??
nou ik kan het me niet meer allemaal herinderen was met hele andere dingen bezig haha.
weet iemand dit nog mischien ook iemand met een geboorte op die dag zou leuk zijn haha.
was ook al op zoek naar een krant uit deze regio maar kan er niet aan komen helaas.
nou bedankt al vast voor het brean stormen.
06-07-2006
Kranten artikel van die datum kun je nog wel op internet achter halen volgens mij. En qua weer ed check het eens bij ouders en vrienden die die dag langs zijn geweest. Kijk naar foto’'s wat hadden ze aan, warm weer kortere broeken etc.
Succes ermee.
Groet Vanessa mama van Senna.

je kan bij tubantia nog wel een krant krijgen hoor
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Ja klopt, bel de plaatselijke krant gewoon en geheid dat ze nog een voorraadje van 6-7-6 hebben liggen. En anders hebben ze hem mogelijk digitaal nog. Je kunt sowieso op de websites van de verschillende kranten op datum terugzoeken volgens mij.
Groetekes, Sje
nou ik heb idd een voorpagina copie van de krant opgestuurt gekregen niet te lezen. erg zwart allemaal heb hem weer terug gestuurd en heb mijn geld terug gekregen jammer hoor nu heb ik nog niets.