Patrick heeft nu sinds een paar weken erge problemen met naar bed gaan. Eerst was het zo dat ik een verhaaltje voorlas dan nog even knuffelen en dan ging hij ook lekker slapen.
In middels is het verandert dat hij nu met naar bed gaan eerst heel rustig is ook als ik de kamer verlaat maar na een half uur begint hij te huilen en houd niet meer op met huilen tot dat ik hem er uit haal.
Nu is het weer verder gevorderd dat hij meteen al begint te huilen wanneer ik de kamer uit wil lopen. Vanavond was het weer zo.
Ik ben daarna nog 1 keer bij hem wezen kijken en hem verteld dat ik hem nog een speciale welterusten zoen kwam geven.
Meteen na dat ik de kamer verliet ging hij weer. Ik heb tegen hem gezegd dat het niet nodig was om te huilen. Dat dit de laatste keer was dat ik bij hem kwam kijken en ik niet meer terug kwam.
Nu inmiddels is dat al weer een half uur releden en nog steeds ligt hij erg te huilen. Ik weet nu echt niet meer hoe ik het moet oplossen. Als ik aan hem vraag wat er is dan moet hij even goed nadenken en dan komt hij nergens mee. Dus ik weet aan zijn reactie te zien dat hij mij uitprobeerd. Hij blijft maar huilen en huilen. Op die momenten sta ik echt op het punt hem er uit te halen alles behalven dat huilen.
Heeft iemand een idee hoe ik het misschien kan aanpakken. Patrick heeft wel meer fases gehad dat hij niet goed ging slapen maar die waren meestal met een week of twee voorbij dit duurt nu al meerderen weken.
veel liefs mignon