Marijn heeft al een tijdje problemen met het slapen. Hij durft niet te slapen en hij is bang dat we weggaan. Beneden begint het al mama de deur blijft toch wel open he ja de deur blijft open en we laten het licht op de overloop aan. Papa en mama zijn beneden en blijven thuis. Als een van ons nog weggaat vertellen we het wel je moet het vertrouwen niet gaan schaden. Als ik zijn hand vasthoudt slaap hij binnen 2 minuten.
Zijn gedrag laat soms ook te wensen over. Ik had al een tijdje het idee dat hij niet lekker in zijn vel zat. En ik wilde meer over Marijn weten wat gaat er in dat koppie om.
Elke donderdag kijken wij naar Derk Ogilvie en daar zie je hoe dat hij praat met kinderen en dan zo achter veel informatie komt wat je normaal niet van het kind zelf krijgt te horen. Ik ben gaan googlen omdat er meer mensen zijn die deze gave hebben. En ik heb iemand dicht in de buurt gevonden. Vandaag is hij hier geweest.
Hij zei gelijk wat een woede heeft hij in zich. Het schijnt dat Marijn zich niet begrepen voelt en zijn gevoelens niet duidelijk kan maken. Hij zij dat Marijn niet denkt als een kind maar we moeten met hem praten als een volwassenen. Vaak een gesprek met hem aangaan en hopen dat hij zo zich begrepen voelt. Het is trouwens niet zo dat Marijn zich geen kind voelt omdat hij anders denkt. Hij denkt volwassen maar kan zich nog niet met die woorden duidelijk maken.
Deze man deed ook aan Reikie en hij zei dat Marijn helemaal vast in zijn lichaam zat omdat hij zich niet begrepen voelt. Hij heeft dit weer in gang gezet zodat het kan afvloeien. De man zelf kreeg gigantisch pijn in zijn tenen zei hij.
Hij kreeg ook door dat op Marijn zijn kamer een man was met zwarte kleren en een hoed op. Hij had een ouderwets landbouwwerktuig in zijn hand. Hij heeft deze geest weggestuurd. Het was geen goed geest.
Ik ben heel benieuwd hoe zich dit deze dagen ontwikkeld we kunnen niet verwachten dat alles nu al is opgelost.
Mijn hoop is dat hij zijn rust in zijn lichaam terug krijgt en dat hij zich begrepen gaat voelen en dat hij zich veilig gaat voelen op zijn slaapkamer.
En natuurlijk mijn grootste hoop heeft deze man gelijk. Ik geloof er wel in maar toch denk ik moet het eerst nog maar zien…
Gewijzigd door - pranger7 op 31 Aug 2011 22:42:23
Gewijzigd door - pranger7 op 25 Aug 2012 20:26:17