Norovirus

Senne heeft het Norovirus en is zo ziek!!

Straks voor de 2e keer naar de dokter want de diarree is nog niet minder.

Vind het best eng en begin me nu wel ongerust te maken. Nou heeft Senne wel een buffer omdat ze vrij stevig is maar uitdroging ligt wel op de loer natuurlijk!!

Wilde het even kwijt…

Groetjes van Sascha en Senne

Bah meid ik hoop dat ze snel opknapt!! Sterkte met haar en houd ons op de hoogte!
Lieve groetjes

Lilypie First Birthday tickers

Oh bah. Da’s een heftig virus en heel besmettelijk ook. Heel veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja, het halve kinderdagverblijf heeft het… ja, dan kan je erop wachten natuurlijk

He wat naar zeg, logisch dat je je zorgen maakt!
Hoop dat ze goed blijft drinken en snel weer opknapt!
Heb je gedacht aan ORS speciaal voor baby’s/kinderen?
Zakjes poeder die je kan oplossen in water of de voeding om uitdrogen te voorkomen, je kan het bij de apotheek halen.

Sterkte!
Groetjes Carolien

quote:
He wat naar zeg, logisch dat je je zorgen maakt! Hoop dat ze goed blijft drinken en snel weer opknapt! Heb je gedacht aan ORS speciaal voor baby's/kinderen? Zakjes poeder die je kan oplossen in water of de voeding om uitdrogen te voorkomen, je kan het bij de apotheek halen.

Heb ik al sinds gisteren…

Heel veel beterschap voor het kleine meiske!!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

heel veel beterschap dat virus heerst echt, bij mij op het werk nl ook.
en het is zo besmettelijk.

in ieder geval alle beterschap

Groetjes Gytha

Ja, op inernet stond dat het epidemische vormen aanneemt… en je bent niet immuun als je het al een keer hebt gehad!

Ben niet meer geweest net. Ze had tot half 2 (toen ging ze slapen) geen diarree luiers gehad vanaf half 10. En ze zat ook te spelen met de fles en naar oma te lachen. Dat deed ze vanmorgen niet. Maar ze heeft ook nog geen plasluiers… goed blijven drinken dus! Fontanel is ook iets ingetrokken maar zie nog wel haar hartje kloppen in de fontanel.

Alleen moet ze zoveel ORS drinken: na iedere diarreeluier 80 cc! Dat is niet te doen. Dat is vannacht gelukt en nu net voor het slapen gaan onog 30cc.

Heeft iemand misschien nog hui-tuin en keukentips voor me?

Gewijzigd door - Sascha en Senne op 23 Feb 2010 14:11:56

Jeetje wat vervelend zeg voor de kleine Senne. Veel sterkte.

Roosvicee Stop?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ze ligt nu in het ziekenhuis… uitgedroogd

Ze viel ineens weg en alles viel uit haar mond (ze had de kracht niet meer om over te geven…)

Meer nieuws volgt later… ben helemaal van slag

Nee… ach arm kind… Gelukkig is ze daar in goede handen en komt ze er hopelijk snel weer bovenop!

Sterkte voor jezelf en beterschap voor de kleine…

NEEEEEEEEEE gatverdarrie wat rot meis, hoe gaat het vandaag, wat vreselijk zeg, t arme hoopje, hoop dat de mensen in het ziekenhuis kunnen zorgen dat t opknapt!!!
Jeetje heb echt met je te doen meis, sterkte hoor, denk aan je!
Kom straks nog even kijken of het al beter gaat, mocht je de kans hebben even te tikken op t forum
Liefs !

Niet! Wat schrikken zeg. Alle sterkte, hoop dat ze snel weer naar huis mag!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou, hier ben ik dan even vanuit het ziekenhuis. Mijn kleine meisje is ZO ziek… vanmorgen in een half uur 3 x heel veel gespuugd en vandaag al 25 diarree luiers verschoond. Ze is nog zieker dan gisteren. Vannacht hebben we thuis geslapen omdat ze heel rustig was maar vannacht blijf ik slapen… ik voel me er niet gerust op.

De kinerarts verwacht dat Senne minstens nog wel 2 nachtjes hier zal moeten slapen, ze krijgt nu standaars 50 cc ORS per uur via een neussonde in de maag. Als ze gesppugd heeft of een hele zware duarreeluier heeft wordt het 2 uur lang opgehoogd naar 70 of 100. Verder krijgt ze even niets.

Ze was flink afgevallen…

Ik zit nu in de ouderkamer even bij te tanken… is niet niks, de hele dag bij je kindje in een isoleerkamer te moeten zitten. Ik mag er ook alleen maar uit als ik mijn handen heel goed ontsmet heb…

Ik hoop morgen beter nieuws te hebben…

Heeeel veeeel beterschap met de kleine en hopelijk knapt ze snel op.
Sterkte.

Gr Patries

Ach meid, wat zielig allemaal. En 25 diarreeluiers, ongelooflijk. Heel veel sterkte nog!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje wat heftig zeg, heel veel beterschap!!! Ze is in elk geval in goede deskundige handen, beter dan je thuis zo’n zorgen om haar gezondheid maken. Nu ze is opgenomen knapt ze met infuus e.d. vast snel op!
Sterkte en laat af en toe even weten hoe het gaat,
Groetjes Carolien

Weer terug bij af! Al het aangekomen gewicht is er weer af:’-( Weer over op de ORS, vanmiddag weer wegen. Daarna proberen melk zonder lactose. Anders infuusje…:-s Ben nu bijna constant in het ziekenhuis maar mag daar niet meer op de ouderkamer komen ivm besmettelijkheid. Hou jullie zoveel mogelijk op de hoogte… dank jullie voor alle lieve reacties