Jeetje zeg wat vreselijk heftig, ik hoop dat ze heel gauw opknapt en laat je af en toe gewoon gaan meid, tis niet niks wat je meemaakt.
Heel veel beterschap
Liefs Michelle
Jeetje zeg wat vreselijk heftig, ik hoop dat ze heel gauw opknapt en laat je af en toe gewoon gaan meid, tis niet niks wat je meemaakt.
Heel veel beterschap
Liefs Michelle
Nou, ze is sinds vanmiddag weer thuis!!
Jemig, wat een week… ik ben echt kapot en versleten!
Als ik morgen wat meer puf heb vertel ik het verhaal wel maar ze is blij om weer thuis te zijn. Wel afgevallen en ze moet nu allergy care drinken voorlopig maar ze is snel aan de beterende hand!
Groetjes van Sascha en Senne

Wat een goed nieuws meid! Super! En nu eerst maar even bijkomen, dat verhaal dat schrijf je maar als je daar de rust en de fut voor hebt.
Groetjes,
M
Senne heeft heerlijk geslapen vannacht!! We moeten ivm opbouwen nu 6 flessen van 150 geven dus na de laatste fles van 9 uur heeft ze heerlijk geslapen tot 7 uur! Ontlasting is ook weer veel beter, klei-achtig dus we gaan definitief de goede kant op!
Vriendlief heeft nu buikgriep, ik hoop ZO dat het mij bespaart blijft!!
Ik heb wel een vraag… melk is Friso allergy care voor de komende weken, doordat de darmpjes zo’n opdonder hebben gekregen maar ik mag rustig aan wel weer beginnen met groente/ fruit/ liga…
Wat is nu het lichtst verteerbaar, groente of fruit of maakt het niet zoveel?
Ik wil morgen al beginnen omdat madame nu al aangeeft dat ze meer wil… En dat is natuurlijk ook een heel goed teken!!

Volgens mij maakt het qua verteren niet zoveel uit of je groenten of fruit neemt. Gevoelsmatig zou ik met fruit beginnen omdat je daar ook mee mag beginnen als je gaat bijvoeden.
Succes en beterschap nog!
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 03 Mar 2010 14:50:37
Fruit is meer allergeen dan groente en prikkelt de darmen meer, dus als ik jou was zou ik met groente beginnen. Worteltjes, boontjes, milde groentes.
Groetjes,
M
Wat heerlijk dat ze weer aan het opknappen is en dat jullie weer lekker thuis zijn. Ik zou net als Mriek met de groente beginnen weer om dezelfde reden.
Liefs Michelle
Ik heb het aan de dietiste gevraagd en het maakt niet uit, zolang het maar verwarmd is Dus vers fruit liever niet, even uit een potje… groente maakt niet uit.
Wel in kleine porties… ze heeft net voor de fles van 3 uur 10 hapjes fruit gegeten en het smaakte haar goed gelukkig!!
Wie weet er andere kinderen die dit virus hebben? Ik hoor dat het echt gigantisch veel mensen treft maar ik ken geen andere kinderen die het zo heftig hebben… jullie?

Hoi wat fijn dat ze weer thuis is, super!
Wat betreft dat virus, het heerst hier ook gigantisch. Mees is ook ziek gweest, die spoog heel erg, Ook bij de ha-post geweest, niet zo erg als jullie kleine meid. Daardoor is de poging om te stoppen met zijn nexium ook in het water gevallen. De ka zei inderdaad dat er heel veel kindjes opgenomen waren met dat virus en dat het een heel vervelend virus is.
Nou meid lekker opknappen met die kleine, en beterschap met man-lief.
Gr Patries