Babykleding


#1

Hallo allemaal,

even een totaal andere vraag. Waar kun je nu echt leuke babykleding kopen? Ik heb een zoontje van 6 mnd en ik hou wel van een beetje stoere jongenskleding (niet al te duur). Als ik online bij Hema kijk vind ik het allemaal zo hetzelfde, C&A niet helemaal mijn smaak en bij H&M bijna alles uitverkocht…Iemand nog een leuk idee?

Gr,

Léony

Léony


#2

ik koop altijd bij prenatal. leuke shirtjes en broeken vooral korte broeken zijn daar heel erg leuk. wel prijzig maar ik koop meestal 2 setjes en daar heefthij voldoende aan als we naar buiten gaan of op bezoek…thuis heefthij altijd wat makkelijks aan en die koop ik bijna altijd bij prenatal omdat ze niet zo stug zijn en niet krimpen en h&m koop ik vaak online wat pyamas ook erg leuk

Lilypie First Birthday tickers


#3

ow ook bij v&d hebben ze ontzettend groot assortiment vooral die van nijntje zijn op te vreten

Lilypie First Birthday tickers


#4

Bij Jola Mode verkopen ze Bakkaboe en Persival kinderkleding. Dat vind ik erg leuke merken (Overigens is Bakkaboe voor meisjes en Just Small voor jongens tot maat 86, Persival is vanaf maat 92 en ik weet niet hoe de jongenslijn daarvan heet). Althans voor meiden vind ik het leuke betaalbare kleding. Geen idee of de jongenslijn ook zo leuk is.

Zie voor wat foto’s de site van Jola.

En verder heeft Zara leuke kleding maar die zit niet zomaar overal.

Overigens, als je nog even wacht, over een paar weken begint de uitverkoop. Dan kun je nog interessanter slagen!

Groetekes, Sje


#5

Name it is ook een hele leuke kinderkledingwinkel! Maar niet echt goedkoop… Althnas, ligt er aan wat je gewend bent, maar ik koop meestal gewoon kleren bij zeeman, wibra etc, en in vergelijking met die winkels is name it duur

Groetjes Anouk

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Whaha jaaa Hema is allemaal hetzelfde… Leonie’s overgrootoma vind het prachtig shoppen daar dus mijn hele kast hangt vol met flowerpower en hollandse glorie
Ook C en A is niet echt mijn smaak… beetje uit de tijd vind ik.

Ik winkel trouwens wel vaak bij jensen, ken je dat? V en D heeft leuke kleding maar ook kijk ik stiekum wel eens op marktplaats voor mooie merkkleding zoals mexx… Vaak hebben die kindjes het maar weinig aan gehad en ziet het er nog prachtig uit! Vaak is marktplaats met merkkleding ook niet goedkoop maar vind het leuk om ipv iets van de Hema voor 10/15 euro iets van Marktplaats te kopen voor dat geld.

Tût uut fryslân

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm


#7

ik vind het ook lastig leuke kleertjes te vinden, ik hou van heel stoer en vind de meeste kleding een beetje kinderachtig hahaha
ik heb heel veel van name it, vind ik echt niet duur en bfc ook leuk. wibra en zeeman kom ik nooit dus weet niet wat ze daar hebben. ik koop ook weleens iets op braderieen, daar krijg je vaak merkkleertjes voor 1 of 2 euro en heeft niks geleden.
Rockstar baby vind ik gweldig, maar echt te duur (40 euro voor een t-shirt)

22-12-2009 colin geboren


#8

Mensen die van name-it houden, kijk eens op de site van mamaenkids. Daar hebben ze name-it kleding tot 70% korting!

(En nou niet allemaal tegelijk want dan staat er niks meer voor ons op )

Lilypie First Birthday tickers


#9

ja name it is ook een mooie merk en ze hebben vaak hele stoere korte broeken en shirtjes! zara hebben we hier niet helaas vind ik ook mooie kleding hebben. verder koop ik nooit merk kleding voor mijnkleine vind ik te zonde hij heeft 2 paar adidas schoentjes gekregen zelfs dat vind ik nou al zonde als hij ze niet meer past, doet meer pijn aan mijn hart dan een paar teenslippers van de hema

hema kleding vind ik totaal niets. had laatst 15 euro uitgegeven aan een stoere joggingpak maar dat ding is zo stug geworden na 1x wassen dat hij het niet meer aankan.

waar kopen jullie je rompertjes eigenlijk? dat vind ik eigenlijk veel belangrijker hihihi hij heeft er trouwens heel veel van elk maat omdat hij zoveel poept moet ik elke dag de was draaien ik had het helemaal gehad dus nu koop ik er meer bij de hema. die stretch rompertjes vind ik fijner dan die 3 in 1 pak voor 6 euro geloof ik. die dingen krimpen als je ze wast en dan past hij ze niet meer…terwijl die stretch dingen wel langer te dragen zijn en ik maar blij dat mijnkleine al na een week weer gegroeid is bleek gewoon gekrompen te zijn:S

Lilypie First Birthday tickers


#10

Bentex heeft soms ook hele leuke kleding. En hier zit een jensen. Ook erg leuke en goeie kleding en niet duur! Jensen heeft vooral Bakkaboe kleding.
Verder bestel ik ook met regelmaat wat van de site van.billy-lilly.Erg leuke site met stoere kinderkleding.

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/gCUip2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>


#11

@mama Selma; Ik haal de rompertjes bij de Zeeman… ze hebben alleen witte, maar ze zijn ook maar 1 euro per stuk. Ze krimpen idd wel, maar gewoon een maatje groter kopen dan.

Lilypie First Birthday tickers


#12

Hier, de hema, h&m, hans textiel en zeeman/wibra (goed zoeken voor leuke goedkope polo’s bijv.), prenatal en zara.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#13

ik hou zelf ook van een beetje stoere kleding (hij heeft een stoere kuif dus ook stoere kleren) zelf koop ik de kleding bij de h$m hema of de zeeman. alleen is het wel lastig met maat 74 want die is snel weg maar met 4 filialen van alles in de buurt slaag ik altijd wel. bij de zeeman had ik van de week 3 setjes(shirts broeken en een jas) voor 30 euro. bij de prenatal moest ik 20 euries neerleggen voor 1 broek!!!

Lilypie First Birthday tickers


#14

Rompers koop ik bij de zeeman. Ik heb nu nog lange mauw en die zijn er met een konijntje of olifantje op. Zitten super goed en blijven ook mooi. Kleding koop ik veel via marktplaats. Ik ben dol op Kleding van de Hema en dan niet die flower power dingen maar er zijn er echt nog veel meer. Ik heb heel veel van de Hema. In de winkel hebben ze vaak veel meer als online te zien is is mij opgevallen. Ook Bakkaboe vind ik hel leuk daar heb ik een aantal dingen van via marktplaats maar weet niet waar ik die in een winkel moet kopen. Jola Mode zegt me niets. Iemand een idee in Friesland? Bij de h&m hebben ze ook leuke dingetjes en ook bij de Prenatal. Vind wel dat die dingen vaak wat klein vallen.


#15

Ik ben een grote fan van Lief! dat koop ik ook via marktplaats want het is best wel prijzig. Verder koop ik bij zeeman wibra jola mode en H&M. Ik heb wel gemerkt dat je er snel bij moet zijn als de neuwe collectie er is omdat het aanbod voor jongetjes toch wat beperkter is en Rens z’n maat er vaak uit is.
Rompers koop ik bij de hema zijn wel wat durrder als de zeeman maar ze krimpen niet en blijven mooi van model. Alleen moet je niet die van badstof hebben want die worden idd hard. Ik krijg ook best wel veel kleding dus ik hoef gelukkig niet steeds alles te kopen.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers


#16

ik ben dan echt niet de rijkste hier maar hoe kopen jullie kleding van de marktplaaats vroeg ik me af? ik vind dat zo eng alleen al qua hygiene…sorry hoor is niet om af te keuren maar puur uit nieuwsgierigheid ik geef zelfs kleding weg die ik van de buren van mijn schoonmoeder ofzo krijg omdat ze gebruikt lijken of onder stof zitten vind ik ook niet kunnen dat je zo iets kado doet. heb zelf ook nooit wat van marktplaats aan gehad ook merk kleding hoef ik niet ben niet zo van merk ik vind adidas schoentjes of nike wel leuk bij een kleintje en vind het ook wel gaaf als hij een mooie merk winter jasje draagt maar hoeft niet perse…maar vraag me gewoon af of je daar niet bij stil staat dat je de kleding van andermans kind je eigen kind aan doet? desnoods koop ik idd bij de wibra of zeeman maar zolang we nog geld hebben koop ik liever nog bij de hema/h&m nog wel goedkoper als prenatal natuurlijk…en ja we krijgen niet voor niets kinderbijslag daarmee koop ik ook altijd kleding enzo voor hem en de rest stort ik op zijn rekening…
vroeg het me gewoon af heb verder echt respect voor een ander zijn mening…

Lilypie First Birthday tickers


#17

Heej, Marktplaats kijk ik altijd bij zo goed als nieuw of nieuw. Soms krijg je idd iets binnen en dan ziet het er echt niet uit… wordt direct in de prullebak gegooit. Ik heb via marktplaats de mooiste kleding gekocht en iedereen vind ons L er altijd prachtig uit zien! Super mooie mexx jurkjes, hardstikke schoon en soms nog met kaartje er aan.
Haha lijkt alsof ik me suf koop aan 2e hands kleding maar ik moet zeggen dat het ook een soort hobby is om de pagina’s af te struinen om iets moois te scoren… wat ze daarna maar 1 of 2 x aan heeft
Ze heeft dan ook een kast vol met kleding… beetje te veel van het goede en mijn vriend is er ook echt niet blij mee Ik krijg ook vaak te horen: Marja is weer aan het consumeren whahaha.

Naja al met al vind ik de kleding van marktplaats niet onder doen voor nieuwe kleren en ze groeit zo snel en ze hebben het maar een paar keer aan… tenminste bij die van mij (elke 4 weken 1 kilo groeien) Ook voor het geld hoeven we het niet te doen… heb gewoon graag een mooie gevulde kast

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm


#18

He Marja,

Ik doe dat dus ook he via marktplaats. Een paar keer echt heel leuk gescoord en een aantal keer prullebakmateriaal helaas. Maar een vriendin van mij is er echt in getraind. Die gaat dan naar iemand toe en scoort meteen een tas vol. Ik snap het niet, hoe doe je dat nou? Waar zoek jij op? Op merk of op maat? Wat bied jij gemiddeld? Nog tips?
groetjes,
Wendy


#19

Ja ik koop tegenwoordig de spijkerbroeken voor Jony op marktplaats.
Ideaal. Vingino is een duur merk de spijkerbroeken kosten ongeveer 50-60 euro per stuk dat vindt ik een beetje te dus koop ik ze via MP voor 15 eurootjes. Ik kreeg van de week weer een leuke broek binnen en het zit keurig ziet er netjes uit TOP.
Ik zoek op maat en merk ik vindt persoonlijk als ik toch 2e hands koop om dan ook een duur merk uit te zoeken voor weinig. Het is even zoeken maar dan heb je ook wat. Met spijkerbroeken moet je wel goed naar de knieen kijken of ze niet te vaal zijn. Probeer het eerst anders dicht bij huis dat je eerst gaat kijken voor je wat koopt.
En kijk ook wat andere mensen bieden op hetzelfde product zodat je niet te veel of te weinig bied/betaalt.

Greetzz Cora


#20

Ik koop ook gewoon via marktplaats niet omdat we geen nieuwe kleding kunnen betalen maar omdat ik tochwel graag merkkleding heb en dan word het wel te duur. Merkkleding blijft vaak veel mooier in de was en aangezien die babykleertjes nogal eens gewassen worden vind ik dat wel fijn.
Zelf heb ik ook nog nooit iets gekocht dat tegenviel. Wat betreft de hygiene daar heb je een wasmachine voor toch? Vroeger kreeg ik ook niet altijd alles nieuw, kreeg ook gewoon kleding van nichtjes en buurmeisjes doorgeschoven en daar heb ik echt geen enge ziektes van opgelopen hoor.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers