Babykleding


#21

Je hebt er soms wel een dag taak aan maar dan heb je ook wat. Ik zoek op maat en op merk en als ik dan iets leuks zie kijk ik of er meer leuk is bij die persoon. Ik probeer wel meerdere dingen bij 1 persoon te scoren. Laatst had ik 5 broekjes 2 jurkjes en 7 shirts inclusief verzenden voor 25 euro en ze waren van bakkaboe, Hema en van h&m mijn dag kon echt niet meer stuk En nu ligt het netjes gewassen in de kast te wachten tot ze het aan kan het is namelijk maat 74 en ze zit nu in maat 62. Ik zocht eerst altijd op 25 kilometer en haalde het dan op maar mij vriend koopt ook wel boeken en dingen voor de auto en de computer op marktplaats en het gaat nooit fout dus nu durf ik ook wel het op te laten sturen. Heb 2 keer iets weg gegooid. Maar verder ziet alles er gewoon netjes uit. Dan heeft Muriel het soms 2 keer aan en ineens allemaal kleine pilltjes. Misschien beweegt mijn kind erg veel of zo.

Verder ben ik ook helemaal van de uitverkoop. In de winter heb ik een paar shirts en broekjes gescoord bij de Hema voor 1 en 3 euro per stuk.


#22

Heeej!

Ik kijk altijd bij martkplaats eerst naar pakketten. En doe ook altijd 25 kilometer om mijn huis heen.
Zo heb ik 2 weken terug geboden op een mooi setje in het paars: rokje paars, 2 bijpassende shirts en 2 bijpassende maillots. Schitterend gewoon. Was 10 kilometer rijden en ik kwam bij die vrouw en die bleek een doos vol te hebben van nijntje spullen, dure merken zoals name it etc. Ze bleek een “alles moet bij elkaar passen type” te zijn dus ik heb voor 25 euro (ze wou er 30 voor hebben) allemaal rokjes, shirts en broekjes gekocht wat ook nog eens allemaal bij elkaar past.
Ik heb toen ook gewoon dingen gekocht die ze nog niet aan kan maar dan ligt het er maar en je kunt van een zomerjurk ook best een leuk setje voor de winter maken.
Dit was een toevals treffer moet ik zeggen.

Ik koop vaak gewoon hele pakketten die zijn in verhouding goedkoper en het is altijd leuk om te kijken wat je krijgt.
Ik scoor ook vaak merk omdat het idd gewoon leuk is om dat te kopen omdat het in de winkel niet te betalen is. En het ziet er idd altijd mooi uit.
Ik heb zelfs via marktplaats een vriendin over gehouden in brabant die een zus heeft met een kinderkleding winkel in merkkleding en daar heb ik super veel van gekocht en super goedkoop omdat we het zo goed kunnen vinden met elkaar. Nu krijg ik alles van haar waar haar dochter uit is gegroeit en schrijven elkaar veel! Hartstikke leuk!!!

Dus lekker veel leuke dingen scoren op marktplaats… gewoon voor de fun!

x

Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm


#23

ik koop leuke babykleertjes voor shanatje in de H&M en JBC en C&A .
toen ze pas geboren was kocht ik rompertjes in de hema daar hebben ze nu nog leuke kleding daar koop ik het ook af en toe ze krijgt ook cadeautjes van uit de zeeman ofzo haha . maar zelf koop ik het daar niet . ik weet niet waarom maar ben het gewoon om in H&M en dat soort winkels te kijken . x


#24

Ik heb heel toevallig al damian zijn kleding tot en met maat 80 op marktplaats gezet. Het staat mij in de weg en als er nog een keer een kleintje komt met mijn nieuwe vriend dan willen we toch nieuwe kleding. Als je interesse hebt moet je het maar even zeggen hoor dan stuur ik je wel een mailtje. Ik hoef er niet veel voor te hebben. Ben al blij als ik er iemand mee kan helpen ipv het gewoon weg te gooien.