Zwemles


#21

Nou, is ook niet helemaal waar wat ik zei.
Ze hebben een all-inclusive prijs voor zwem ABC, van € 849,00 maar dat hoeven we -gelukkig- niet in 1x te betalen, dus is nu elke maand €100,- tot we dat bedrag bereikt hebben. Is hij dus na 8mnd klaar met ABChebben we idd 100 per maand betaald, maar zou hij er 1,5 jaar over doen, hebben we dezelfde totaalprijs.

Dus als je t zo bekijkt is het niet eens zo belachelijk duur.

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)


#22

Ik snap dat veiligheid van een kind voorop staat en daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar is dat anders dan vroeger? Toen wilden ouders toch ook het meeste veilige voor hun kind(eren)? Ik heb zelf ook alleen diploma A en ben er niets slechter van geworden. Ik heb zelf leren duiken etc. En als je tegenwoordig de vereisten voor diploma A ziet in vergelijking met “vroeger” toen ik moest afzwemmen, moeten ze nu al veel meer kunnen.
Ik denk dat het - na het halen van je diploma - veel belangrijker is om het bij te houden. Als je A, B en C hebt en je gaat vervolgens nooit meer zwemmen, heeft het nog minder effect dan dat je diploma A hebt en regelmatig gaat “oefenen”.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers