Klopt. Bij ons was het op donderdagochtend om 08.30 uur. Dan staat de hele ring in Eindhoven potdicht, dus deze mama had daar weinig zin in. Ik zou dan al om 07.15 uur weg moeten, want in de spits rijd ik wel een tijdje op de afstand zwembad-huis. Nu ga ik op dinsdagochtend om 09.00 uur en dat is zowel goed te doen met de spits als met Julia. We zorgen dan wel dat ze gegeten heeft om 08.00 uur, want we zijn pas rond 10.30 uur thuis en anders gaat ze gillen van de honger. Na het zwemmen kleed ik haar weer aan, wat nog een heel gedoe is omdat je zelf ook in je badpak staat. Dus eerst je kindje douchen en aankleden, in een druipend badpak en dan jezelf. Dat is wel even een georganiseer. Na het zwemmen is Julia erg moe, want zo’n half uur is wel inspannend. Ik leg haar dan in bed en dan slaapt ze vrijwel meteen. Het is inderdaad wel even aanpassen aan de tijden van het zwembad, maar als Julia naar het kdv gaat, drinkt ze ook om 08.00 uur. Anders meestal om 09.00 uur.
Ach, het kan allemaal erger. Ik zei net tegen Michele dat ze bij ons kdv zo belachelijk niet meer mogen voeden na 16.30 uur! Eerst was dat na 17.00 uur. Vanwege personeeltekort. Dus hadden ze Julia gisteren om 12.15 uur eten gegeven, i.p.v. om 13.15 uur en toen alweer om 16.15 uur. Terwijl ik duidelijk had gezegd dat ze om de 4,5 eet…Nu kwam ze al om 19.45 uur weer, normaal pas om 22.30 uur, want dan eet ze rond 17.30 uur-17.45 uur! Heel ons schema naar z’n grootje! Je kunt je zelf mooi aan een schema houden, maar dan gooien anderen het weer om. Ik ga er morgen wat van zeggen, het bevalt me helemaal niet dat ze haar voeden wanneer het hun uitkomt! Waarom hebben ze daar dan een bord met voedingstijden, als ze zich er niet aan houden! Nee, dan kun je beter gaan zwemmen met je mannetje. Geeft minder ergernis en dan is het ook leuk om even uit het schema te stappen!
Groetjes Rainbow, trotse mama