Het zou zomaar kunnen!
Maar zojuist bloed laten prikken… oh my god… 32 wachtenden voor me!!! Om half 8!!!
Zwelgje74 haar meldplicht vandaag in gaat
Slim Hanna, vast!
Nog heel even dan kan je je kleine in het echt bewonderen…
Fijn dat het met een ruggeprik kan, kan je toch nog zoveel mogelijk van de geboorte meekrijgen! Succes en sterkte, we hopen hier gauw baby-nieuws van je te lezen…!!
Groetjes Carolien.
O dat was tegelijk!
Hmmm… dan zal het vandaag toch wel niet zijn, anders hadden ze het bloedprikken wel tegelijk met de opname gedaan
Hou je je meldtopic toch een beetje spannend!!
hihi,
Zet m op!
Groetjes Carolien.
Nee Carolien ze is morgen precies 39 week Hihi
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Nou, het is dan wel geen echt meldtopic, maar toch vind ik het erg spannend hoor! Wij zijn best wel nieuwsgierig allemaal…hihihi…Hanna vist er slim op los! We horen het wel en ik denk dan ook aan morgen!
13-04-2011!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ja vast!
Ik had niet goed naar de datum van je berichtje gekeken…
Maar idd spannend hoor, zou ze inmiddels al haar kleine liggen te bewonderen??
Groetjes Carolien.
ik den kdat de baby er is ja! Anders had ze zich toch wel gemeld vanmorgen of ze haalt een grapje met ons uit hihi.
joehoee zwelgje, waar ben je?
liefs Shirley
Ik denk wel dat de baby er of al is of vandaag komt Maar ze zal het niet meteen melden want ze krijgt een keizersnee he. Dus moet ze sowieso 4 dagen in het ziekenhuis blijven. Dus als de baby vandaag al geboren is/word dan horen we het vast van het weekend pas
Nee joh de baby is gister vast en zeker geboren!! Anders had ze heus wat laten horen En tsja ze moet 4 dagen in t ziekenhuis liggen ivm de keizersnee dus ik verwacht pas geboortebericht Zondag ofzo
Hey allemaal!
Ik ben er nog en ja, ik ben afgelopen woensdag middels een keizersnede bevallen van een flinke zoon van maar liefst 5170 gram (met nog geen 39 weken zwangerschap!)! Hij heet Kiam en alles gaat goed. Daarom mocht ik vandaag al naar huis ipv morgen.
Tis me allemaal reuze meegevallen, en ook nu valt de pijn me reuze mee. Heb geen morfine nodig gehad en krijg nu alleen nog maar paracetamol.
Later meer maar wilde jullie even op de hoogte brengen!
groetjes Nancy
Wauw wat heerlijk dat alles zo goed gaat!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, nu lekker genieten van de kraamtijd!
Hoe vind Reza haar broertje?