Zwelgje74 bevallen is

Gefeliciteerd met jullie zoontje.

Fijn dat het zo meegevallen is.

Geniet ervan en veel geluk met zijn viertjes.

Groetjes,
Sandra

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Zo leuk! Fijn dat het goed gaat!

Bedankt voor alle felicitaties!! Erg leuk om te lezen.

Een korte update:
Het gaat goed hier. Kiam is een Binkie hoor, hij heeft alleen wat last van (helaas) nachtelijke krampen, maar goed wat verwacht je van een kerel die onaangekondigt uit mijn buik gehaald wordt.
Maar we zijn dus nu al een dag of vier thuis. Reden voor mijn snelle thuiskomst was dat ik ten eerste in het ziekenhuis geen rust kon vinden (oa door de werkdruk van de verpleging en het overmatige bezoek van mn kamergenote) en omdat mijn oudste dochter helemaal van het padje af was. Ze snapte er niks van, huilde de hele nacht en wilde naar mama. Vanaf het moment dat ik thuis kwam (vrijdag) is ze weer rustig en een top grote zus!
Mijn herstel is een makkie in vergelijking met de totaal ruptuur die ik heb gehad bij mn dochter. Voornamelijk omdat het litteken op een andere plek zit waardoor is dus gewoon kan staan / zitten enz.
Afijn het gaat lekker hier, moeten natuurlijk wel ons ritme nog vinden maar daar hebben we de tijd ook nog voor.
Bedankt voor jullie medeleven, twas toch weer een spannende tijd voor me geweest.

Groetjes Nancy

Fijn dat het allemaal zo goed gaat zeg. En dat ritme vind je vanzelf ook weer.
Het is je dus wel meegevallen die keizersnede. Was wel lekker dat je zo vlug naar huis mocht. Kan me voorstellen dat het voor je dochter heel vreemd was allemaal.

Geniet van je kraamtijd.

groetjes Ramona

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat thuis.

Geniet ervan!

Groetjes,
Sandra

Fijn dat het goed gaat! Kan me goed voorstellen dat je dochter er even helemaal af was. Gelukkig maar dat je naar huis mocht Lekker genieten!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Veel plezier met z’n allen!
(en succes met weer wennen aan al dat kleine gedoe )

M.