Zwangerschap groentevrouw

Dat drankje werkt super. Heb het 3 dagen 4 maal daags gedronken en toen ging het alweer een stuk beter. Nu neem ik het waneer het nodig is.

Ik moet zeggen dat ik nu echt (behalve af en toe een beetje maagzuur) nergens last van heb. Oke het blijft lastiog om rond 7 uur in de ochtend een emmer eieren te openen en dan niet over mijn nek te gaan en 's ochtend voor 10 uur is koken ook niet mijn fijnste werkje op de zaak, maarja wat moet je anders als groentevrouw met een eigen zaak waarin je veel kant en klaar maaltijden verkoopt en jij zelf de “kok” van de groep bent.

Ik heb nu alweer zin in maandag morgen om de nasi om 7 uur op te zetten en de zuurkool te gaan koken. Maar goed ik moet niet klagen want ik wilde een tweede en ik heb voor de rest gezonde benen

Hahaha oh nou echt waar, ik zou er ook spontaan van over mijn nek gaan
Als ik het lees alleen al denk ik oh jee bah bah bah

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

En heb je de eerste echo al gehad? Of een afspraak voor staan?

Yep, alles goed
Over twee weken weer een

Leuk Fijn dat alles goed is Ook nog erg last van kwaaltjes of voel je je op en top?

Ik voel me toppie, geen kwaaltjes zeg ik telkens waarop mijn man dan bedenkelijk kijkt en zegt, die zwangerschapdementie moet niet erger worden

En hoe gaat het met jou? Heb jij last van kwaaltjes? of val;t het ook bij jou mee?

Nee nu nergens meer last van gelukkig Op en top genieten!! Het gaat zo snel!

Ja ja, vandaag weer een echo gehad. En weer is de datum verschoven .
Ben nu 10 november 2011 uitgerekend.

Wat is die kleine badeend van ons toch lekker bewegelijk. Zag zeer goed een hoofd, romp 2x een arm, wat vingers en 2x een been. De verloskundige was ook weer zeer tevreden. En ik ook natuurlijk.

Pracht gezicht! een compleet mini mensje
Geniet van je zwangerschap.
en we schelen niet veel ook ik ben in nov. uitgerekent maar dan de 18de

Groetjes Marianne mama van Ruben