Zoek nieuwe uitdaging qua hobby

@Michelle: juist het ‘gewoon doen’ is voor mij de uitdaging

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Naailes, schilderen op canvas, mozaïken, sporten, sieraden maken, tassen maken? Of een leuke cursus? Of even googlen op (creatieve, sportieve etc) hobby/cursus?

Mijnticker.nl Tickers
Mijnticker.nl Tickers

Ik zal me eens gaan verdiepen in sommige dingen

Liefs Michelle

potten bakken doe ik inmiddels al 7 jaar. hahaha kun je ook schilderen en is weer eens iets anders dan windlichtjes

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

kettingen armbanden maken, taart maken versieren, schilder op nummer, tekenen

Ik heb jaren sieraden gemaakt, maar daar ben ik nu helemaal mee gestopt en alles verkocht.

Nu maak ik haarspeldjes, leuke borden om ze op te klikken, naamslingers van canvas, figuren van raamfolie en sinds kort taarten en cupcakes maken en decoreren.

Voor meidenkleding (vanaf 62) en jongenskleding (vanaf 56) http://verkopers.marktplaats.nl/3924486

In de wintermaanden lees ik veel maar zodra het voorjaar word, ga ik gelijk mijn tuin in. Voor, achter, aan de zijkant … ik heb altijd werk en ik wroet graag in mijn tuin. Daarnaast yoga, meditate en mindfulness … volg ik bewustzijns trainingen. Ik koop en verkoop ook kinderkleding … allerlei dingen die ik met plezir doe n o ja … fotograveren …

Ben veel kolsjaals aan het breien geweest. Oom rokjes voor mezelf en nichtjes gemaakt…

Nu ligt mijn gedachten weer bij bakken van cupcakes en marsepein taarten. Maar veel hobbys pas tihdens slapen van boys… Zij zijn nl al hele hobby op zich. Jurian helemaal weg van plakken en knippen, dus elke week iets freubelen…

in welke dingen? nu ben ik wel benieuwd