Zelf traplopen

ooh haha ja rico kan het ook niet maar wij hebben geen trap
wel bij opa en oma dus als we daar zijn dan help ik hem de trap op met een handje, eraf hebben we nog helemaal niet geleerd, ik denk omdat het hier geen optie is dat ik me er niet druk om maak maar nu ik dit zo lees denk ik weer: jeetje dadelijk wonen we in een normale woning als hij 4 is of weet ik veel wanneer haha en dan kan hij geen traplopen!

dus ik lees mee en hoop ook dat iemand dan tips voor mij heeft want zovaak komen we niet bij trappen in de buurt

Dion kon de trap al op klauteren toen hij niet eens los kon lopen hij was toen 12 maanden en de deur naar de gang stond open en ineens dacht ik waar is die uk … nou halverwege de trap hahahahah
Naar beneden begin ik nog maar even niet aan.

Lilypie Second Birthday tickers

hoi hoi

Ons “monstertje” van 1 jaar oud ziet het van haar zus en loopt zelf de trap op, terug neem ik haar op de arm.
De dame van net 2 doet beide zelf, ik loop er achter aan of voorop als ze achterstevoren naar beneden loopt.
Meestal til ik ze beide naar beneden en houden ze elkaar heel lief vast

Op de creche hadden we een meisje van ook net mee, lees mei 2008, en die gleed weg, rechterarm gebroken,mama vertrouwde het wel,maar ging toch mis.
Zo kan het altijd gebeuren, ik ben voorstander van “onder begeleiding”, je merkt vanzelf wel dat ze het zelf kunnen.Hier is er teveel afleiding onderweg naar boven of naar beneden om helemaal aandachtig bij het traploopgebeuren te blijven en dan gaat verstappen snel.

groetjes Heidi

Grappig om te lezen dat die kleintjes al de trap op kunnen. Ik heb altijd het hekje ervoor en als we naar boven gaan dan til ik haar. Ik had er geen idee van dat ze dat al kunnen. Maar zo te lezen kunnen we daar al eens mee oefenen.

inderdaad super knap van alle kindjes.
maarja rico kan het niet we hebben geen trap… haha wat nu?!

Inge kan hij klimmen?? Zo ja dan heeft ie het trap omhoog lopen zo door.

Groetjes,

Michèle