Doen jullie dit ook? Wat doen jullie dan? Ik denk aan brooddegen? Iemand andere leuke ideeen voor hangers in de “echte” kerstboom, die wij gaan krijgen? Hihihihi ja ja denk een conifeer ofzo, mijn man heeft hem besteld, de schat!
Zelf kerstversieringen maken
Weet niet of Jada strijkkralen heeft, maar daar heb ik met Madelon vroeger zuurstokjes ed voor in de boom gemaakt.
Liefs Michelle
Oh dat is idd een leuk idee Michelle!!!
Verder papierringen (zilver- of goudkleurig) aan elkaar maken zodat je een slinger krijgt?!
@ miremady, nee hier geen strijkkralen helaas, maar wel een super leuk idee zeg!
@ yavahn; das een leuk idee, en dat kan J zeker al wel doen!
@ kringeldingetje; wat een leuke ideeen!
Een vriendin van me zei gisteren dat ze popcorn gaat reigen/rijgen??? (weet niet lange of kort ij/ei) En dan als versiering in de boom hangen, vond ik ook een super idee, dat ik even met jullie wilde delen!
Ik weet nog wel een leuke manier om waxinelichtjeshouders te maken. Daarvoor heb je gekleurd papier nodig waar je bijvoorbeeld sterren of kerstbomen op tekent. Die kleur je dan in met olie (slaolie bijvoorbeeld) en dan plak je dat blaadje om een glazen potje. Als er dan een kaarsje in staat te branden geeft dat een heel leuk effect!
Groetjes Anouk