Kijk wel uit met citroenzeep, dat kan een blekende werking hebben op textiel. Dus als de kleding niet volledig wit is, zou ik geen citroentje gebruiken.
Groetekes, Sje
Kijk wel uit met citroenzeep, dat kan een blekende werking hebben op textiel. Dus als de kleding niet volledig wit is, zou ik geen citroentje gebruiken.
Groetekes, Sje
ik heb het bij een natuurwinkel gekocht
Sje ik gebruik het ook voor mijn gekleurde was geen probleem mee
Even insmeren en in borstelen en dan hup de machine in
ahaha ja echt he, en dan heb ik ook nog geurzakjes van robijn in zn kast liggen, nou die kleren die ruiken echt STERK naar geur, en rico vind het ook wel lekker want hij zit sindsdien toch best wel goed in zn velletje (puur toeval natuurlijk) ondanks zn humeurtje de laatste dagen maar toch!
ik ga denk ik die builtjes van zwitsal kopen, dat is echt niet normaal hoe sterke lucht daarvanaf komt dat had ik dus niet verwacht ik dacht: dat ruik je toch maar alleen op het kleertje waar je het op hebt gelegd, nee hoor zn hele kleding kast ruikt erna + alle kleding die erin ligt
Die moet ik ook nog steeds halen omdat ik natuurlijk geen wasverzachter ed voor dylano mag gebruiken en ik ook wle is een baby wil die naar baby ruikt hahhahaha
Groetjes Michelle
haha ja precies maar dan moet je die van robijn halen hypoallergene (witte wasverzachter) of kan dat ook niet?
Ik gebruik voor Morgan ook geen wasverzachter. Ik gebruik robijn fijnwas. Zo blijft alles mooi, ruikt lekker enne is zacht voor de was. Ik weet niet of neutral wasverzachter heeft.
Groetjes,
Michèle
ik heb nog geen geurbuiltjes van zwitsal wel van robijn maar ik wil die van zwitsal ook en zijn volgensm ij nog goedkoper ook.
maar deze van robijn is hypo allergene he michele,(heb ook die wasmiddel die jij hebt, heb jij dan vloeibaar of poeder? want is het zo dat poeder minder goed is ofzoiets??) en neutral heeft ook wasverzachter die hebben wij hier ook.
Wassen jullie de babykleren apart?
Want wou dat eerst wel gaan doen maar hij zit en ligt oo kbij ons en op de kleden van de bank ed dus had het idee dat het dan geen zin had om alles apart te wassen. Dus denk erover om alles maar met neutral te gaan wassen, kijken of zijn eczeem dan minder wordt als er morgen weer niets uitkomt.
Groetjes Michelle
Ik was zijn kleertjes e.d. gewoon met onze was mee. Geen problemen hier met allergieën ofzo, dus lekker makkelijk.
Groetjes!
Ik was de kleertjes van Tim ook met onze kleding mee. Zie niet in waarom ik zijn kleding apart zou moeten wassen.
Groetjes,
Sandra
Ik doe het ook nog niet maar zit met Dylano’s eczeem maar als ik naar neutral ga ofzo denk ik ook wle dat ik dan alles daar mee ga wassen anders zo’n gedoe
Groetjes Michelle
Morgan heeft een eigen wasmand dus daargaat alles zo hup van de commode in en zo de machine is als ie vol is. Dus ja wel apart hier. Ik doe haar spul ook bijna nooit in de droger. Als ik het ophang is het toch zo droog.
Groetjes,
Michèle
Hier gaat alles van Dylano in de droger want dan is het nog een beetje zacht omdat ik natuurlijk geen wasverzachter gebruik. Anders schuurpapier aan zijn beentjes en armen germmmmm
Groetjes Michelle
hier precies hetzelfde verhaal als bij michele en morgan,
rico heeft ook een baby wasmandje dus als die vol is gaat het het machine in en ik hang zijn was ook op, (de onze trouwens ook we hebben hard een droger nodig)
Wij willen een nieuwe want ik heb een heel oudje. Maar dat komt wel als het vakantiegeld binnen is of zo.
Groetjes,
Michèle