Winkelkarretje

Je hebt groot gelijk. Ik had geen goede fiets meer en mijn collega deed haar mammafiets weg toen, dus dat was perfect kreeg er nog twee zitjes bij ook. Alleen voor Mervin hebben we een extra blok gekocht zodat het zitje ook bij hem erop kan. Hij gaat ook te pas en te onpas fietsen met haar

Groetjes,

Michèle

Ik moet Tim nu heel goed in de gaten gaan houden in zijn winkelwagentje. Natuurlijk doe je dat toch al, maar soms kijk je toch wel even de andere kant op als je wat wilt pakken. Dit keer was meneer gaan staan in zijn wagen zonder dat ik het door had. Pff was me rot geschrokken en was heel blij dat ik het toch nog op tijd gezien had.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Ja ze worden steeds ondernemender Sandra. Van het weekend vond een dame dat ik mijn karretje wel even opzij kon zetten met Morgan in plaats van strak bij me. Dus niet he als ze er inderdaad uitvalt dat wil je niet. Dan loopt zij maar even om.

Groetjes,

Michèle

Gelijk heb je Michelle.

Ik blijf ook altijd bij de winkelwagen. Dan maar boze blikken van anderen. Je vergeeft het jezelf ook nooit als er iets gebeurd terwijl je even weggelopen bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Nope enne ik denk pappa ook niet.

Groetjes,

Michèle