Winkelkarretje

Als hij oud en sterk genoeg is om op de fiets te vervoeren is-ie ook oud en sterk genoeg om in een winkelkarretje vervoerd te worden. Gaat-ie in een winkelkarretje nog alle kanten uit, dan is-ie er eigenlijk ook nog niet aan toe om mee te gaan fietsen.

Groetekes, Sje

Seth zit ook al op de fiets en is nu een paar keer in het karretje geweest.
Hij zit prima, en houdt zich goed vast, maar hij wel alle kanten op, dus moet ik hem toch goed in de gaten houden!
Ik doe het dus nog niet als ik alleen boodschappen doe, dan ga ik maar gewoon lopen…
Liefs, Anne

Lilypie

Ik heb Robin al een paar keer in een karretje gezet. Het gaat steeds beter maar ik doe het nu alleen nog maar als ik om een kleine boodschap moet. Hij houdt het nog niet zo lang vol.De wekelijkse boodschappen doen we altijd samen en dan nemen de wagen mee.

debbieb

[quote]
Morgan zit ook al even in een winkelwagentje, alleen stopt zij steeds dat ding in der mond waar ze de wagentjes mee aan elkaar zetten dus dat vind ik iets minder.

Groetjes,

Michèle

Jaa dat doet mijn zoontje ook! zo smerig! ik probeer dat ding altijd tussen tralies vast te klemmen… let ik weer even niet op… ja hoor… heeft hij hem weer.

Ha ha ha hier dus ook enne als je nee zegt herhaalt ze dat lachend. Zie topic he he de kan staan van Rainbow.

Groetjes,

Michèle

Eva is zaterdag pas voor het eerst op de fiets mee boodschappen gaan doen en ze zat toen ook in het karretje. Ze hield zich goed vast en ze keek de hele winkel rond met haar bloeddoorlopen slaapoogjes (op dat moment). Ze vond het wel erg leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ha ha ha en nu vinden wij het ook nog leuk want ze zeuren nog niet overal om

Groetjes,

Michèle

Haha idd Michelle.

Dus daar genieten we nog even van nu het nog kan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Dag dames,

even tussen 2 vakanties in weer meekletsen! Nora vindt het ook geweldig in het winkelwagetje! Flirt met iedereen die langs loopt, we zijn een stuk langer bezig met de boodschappen tegenwoordig. En ja, het kettinkje is ook ontdekt, en toen haar tandjes doorkwamen, was het zelfs het wagentje zelf dat het moet ongelden, beetje smerig, maar goed. Gelukkig is z snel afgeleid door alles om haar heen, dus ben ik niet heel de tijd aan het nee zeggen (wat ook niet echt werkt… :-S)

Liefs! Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie

Morgan wil nu alles hebben dat je in het wagentje legt, die zit nu dus ook af en toe omgedraaid in het wagentje…

Groetjes,

Michèle

Ecuador mag dan een ‘ontwikkelingsland’ heten, maar bijna alle grote supermarkten hebben hier winkelwagentjes met een baby-ligstoeltje erop, plus riempjes, Ze hebben wagentjes zoals in Nl, maar dan ook met riempjes, en zelfs karren die omgebouwd zijn als auto’s!! Ja, en daar wil Jedidia alleen maar inzitten. Het zijn ondingen, zo groot, maar ze hebben de dikste pret. Daar zou NL nog wat van kunnen leren
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

Volgens mij heeft fe Jumbo die autokarren, maar daar moet ik te veel voor om dus morgan moet het met een standaard aldi karretjes doen

Groetjes,

Michèle

Nou Joey is inmiddels ook in het karretje geweest, en het ging best goed. Hij is alleen heel nieuwsgierig, en keek steeds achterom. Die winkel is natuurlijk ook interesanter dan mama. Ik moest hem wel steeds een beetje vasthouden, maar verder is het ideaal dat hij nu op de fiets mee kan naar de winkel

Lilypie

Lilypie

Bij ons heeft de AH wel die kleine winkelwagentjes, maar daar kan morgan nog niks mee, Pas als ze ouder is, Enne geloof me wil op deze leeftijd is niks saai

Groetjes,

Michèle

Als ze het snappen en van andere kindjes over die wagentjes horen dan heb je de poppen aan het dansen

Groetjes,

Michèle

Je hebt groot gelijk. Ik had geen goede fiets meer en mijn collega deed haar mammafiets weg toen, dus dat was perfect kreeg er nog twee zitjes bij ook. Alleen voor Mervin hebben we een extra blok gekocht zodat het zitje ook bij hem erop kan. Hij gaat ook te pas en te onpas fietsen met haar

Groetjes,

Michèle

Ik moet Tim nu heel goed in de gaten gaan houden in zijn winkelwagentje. Natuurlijk doe je dat toch al, maar soms kijk je toch wel even de andere kant op als je wat wilt pakken. Dit keer was meneer gaan staan in zijn wagen zonder dat ik het door had. Pff was me rot geschrokken en was heel blij dat ik het toch nog op tijd gezien had.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Ja ze worden steeds ondernemender Sandra. Van het weekend vond een dame dat ik mijn karretje wel even opzij kon zetten met Morgan in plaats van strak bij me. Dus niet he als ze er inderdaad uitvalt dat wil je niet. Dan loopt zij maar even om.

Groetjes,

Michèle

Gelijk heb je Michelle.

Ik blijf ook altijd bij de winkelwagen. Dan maar boze blikken van anderen. Je vergeeft het jezelf ook nooit als er iets gebeurd terwijl je even weggelopen bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Nope enne ik denk pappa ook niet.

Groetjes,

Michèle