Hoi Annemieke,
Ik ben Esther (je weet wel, de gezinsmanager!), 37 jaar, getrouwd en mama van Marleen (wordt over een maandje 2 jaar) en Ilse (geboren in januari van dit jaar). Ik ben nog niet zo lang op deze site dus ik ben sinds een paar dagen gewoon wat aan het snuffelen her en der. Werkt al wel verslavend moet ik zeggen. Hihi!
Ik heb overigens wel een heel clubje moeders om me heen met kindjes van dezelfde leeftijd, dus daar zou ik deze site niet per se voor nodig hebben. Sterker nog, we hebben van de zwangerschapsgym van mijn oudste dochtertje nog steeds contact met z’n zevenen en gaan over 2 maanden lekker met het groepje een dagje uit! Leuk om al die babies van toen al bijna 2 jaar op te zien groeien.
Je schrijft dat je in contact hoopt te komen met moeders van kindjes in dezelfde leeftijd als Luca (mooie baby trouwens!). Een vriendin van mij is ook op 6 juni dit jaar bevallen van een zoontje! Ik zal eens proberen of ik haar lekker kan krijgen voor deze site. Zo heb je dan iemand die helemaal gelijk met je opgaat!
Groetjes,
Esther
Groetekes, S (mama van Marleen en Ilse)