Wil je weten wie ik ben?

Hallo!!!

Ik ben Annemieke, ben (bijna) 24, getrouwd met Marcel en moeder van Luca.
Luca is geboren op 6-6-2005. Nu dus bijna 9 weken.
Ik vind het erg leuk een site gevonden te hebben waar ook ik met eventuele vragen terecht kan. Er zijn wel mensen in mijn omgeving met kinderen, maar die zijn allemaal al een stuk ouder. Zou het dus erg leuk vinden in contact te komen met moeders van kinderen die ongeveer net zo oud zijn als Luca.

Hoi Annemieke,

Ikke ben Astrid en verder kun je alles lezen van me bij MAMA VAN. Onze zoon Jessin is geboren op 15-06-2005 ( 12 dagen over de uitgerekende datum ), dus liggen Luca en hij dicht bij elkaar qua leeftijd.
Ik wens je heel veel plezier op het forum.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Hier een welkom van een andere moeder met een kersverse babydochter (18 juli 2005). Daarnaast heb ik nog een kleuterzoon van 4 en een peuterzoon van bijna 2,5 jaar.

Hoi Annemieke!

Welkom hier, gezellig
Ik heb “toevallig” geen kind die rond de leeftijd van Luca zit, maar wel een zoontje van net 4 jaar (Stephan) en ik ben dus bijna 24 weken zwanger van ons dochtertje die we (alvast ) de naam Kaya gegeven hebben
Ik ben eind november uitgerekend.
Ow ja, ik heet dus Bianca Ik ben 30 jaar en ik woon samen met Peter en dus ons zoontje Stephan.

Veel plezier hier!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

P.S.
Ik zie net bij je “profiel” een fotootje van Luca!
Wat een knap manneke zeg!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Dank je, Bianca.
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook een heel knap manneke vind, maar dat vind toch iedere moeder over haar eigen zoon? HAhahaha.
Groetjes,
Annemieke

Ja, dat is zéker waar! Hahahaha!
Ik heb Stephan ook altijd zo’n lekker manneke gevonden (en nog steeds, hihi )

hoi annemieke,
ik ben jessica 23 jaar getrouwd met rudi en mama van stef 2 jaar en lars 4 maanden!
veel plezier hier!

liefs jessica

Dank je wel. Ik zal het zeker helemaal leuk gaan vinden hier. Vind het nu allemaal al geweldig. Heb alleen nog steeds een probleem met het toevoegen van fotootjes aan mijn topic. Begrijp er geen fluit van!!! Misschien kunnen jullie me helpen?

Ik heb weer ff wat uitleg geplaatst bij je “help” topic

Gewijzigd door - Bieb op 05 Aug 2005 22:42:17

Soms kan ik echt helemaal “iebelig” worden van mezelf. Het lukt gewoon echt niet met die fotootjes. Bij “mama van” wel, maar niet op het forum.
Oh, nog even iets… Is er ook een chat? Zo ja, waar kan ik die vinden dan?

Welkom hier, en veel forumplezier!
Ik ben Nathalie, getrouwd met Arno, en samen zijn wij trotse ouders van Demi en Milan, en we wonen in brabant

Groetjes Nathalie & Co

Ehm…er is een chat maar die wordt door ons eigenlijk amper gebruikt (meer door irritante pubers enzo )

hoi ik ben maureen. 31 jaar en getrouwd met rolando.
ik heb drie jongetjes. ze liggen vrij dicht bij elkaar qua leeftijd.
ik woon ook in de provincie utrecht ( houten)
verder hoop ik dat je ht hier naar je zin gaat krijgen.
dus welkom annemieke!

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Hoihoi,

ik ben Jolanda en ik ben getrouwd met Dennis. Wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Heel veel plezier hier op het zeer verslavende forum.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoi hoi
Welkom hier
Ik ben Heleen 32 getrouwdmet Ed 36 en mama van een ondeugend ventje en hij heet Robin
In oktober verwachten we onze tweede
Veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hoi annemiek
welkom hier op het gezellige forum
ikke ben marielle 37 jaar ben getrouwd met martin en we hebben een dochter van bijna vier jaar ze heet tanja
ik wens je heel veel plezier hier

groetjes marielle mama van tanja

hallo welkom hier

ben bianca getrouwd met hans bijna 6 jaar alweer en trotse ouders van 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 8 en kaitlyn van 4

Hoi Annemieke,

Ik ben Esther (je weet wel, de gezinsmanager!), 37 jaar, getrouwd en mama van Marleen (wordt over een maandje 2 jaar) en Ilse (geboren in januari van dit jaar). Ik ben nog niet zo lang op deze site dus ik ben sinds een paar dagen gewoon wat aan het snuffelen her en der. Werkt al wel verslavend moet ik zeggen. Hihi!

Ik heb overigens wel een heel clubje moeders om me heen met kindjes van dezelfde leeftijd, dus daar zou ik deze site niet per se voor nodig hebben. Sterker nog, we hebben van de zwangerschapsgym van mijn oudste dochtertje nog steeds contact met z’n zevenen en gaan over 2 maanden lekker met het groepje een dagje uit! Leuk om al die babies van toen al bijna 2 jaar op te zien groeien.

Je schrijft dat je in contact hoopt te komen met moeders van kindjes in dezelfde leeftijd als Luca (mooie baby trouwens!). Een vriendin van mij is ook op 6 juni dit jaar bevallen van een zoontje! Ik zal eens proberen of ik haar lekker kan krijgen voor deze site. Zo heb je dan iemand die helemaal gelijk met je opgaat!

Groetjes,
Esther

Groetekes, S (mama van Marleen en Ilse)

Hoi Esther,
Wat leuk zeg…! Ja, probeer haar ook maar op de site te krijgen… leuk!
Wat lief van je dat je aan me denkt!

En wat gaaf dat je nog steeds contact hebt met de dames van de zwangerschapsgym van 2 jaar geleden!!!
Ik heb dus geen zwangerschapsgym ofzo gedaan, dus daar heb ik ook geen contacten aan over gehouden. Maar ik hoop dat het op deze manier wel gaat.

Ik ben erg benieuwd of je vriendin het ook leuk gaat vinden. Ik hoop haar snel eens te spreken op de site.

Liefs,
Annemieke