bij de ikea Peutermeubeltjes gekocht hebben?
de 2 stoeltjes en een tafeltje, die samen 15 euro waren! we hebben ze thuis in elkaar gezet en rico is er helemaal blij mee
vooral met die knikkerbaan (kralenbaan eerder gezegt)
die ik erbij gekocht heb.
Ik was samen met een vriendin gegaan en we hebben ons de hele dag vermaakt haha!
ik zet binnenkort een foto erop, de camera is leeg
Wij vandaag
Ow, de Ikea is zó leuk.
Kan je je idd een hele dag vermaken.
En dan natúúrlijk eten in het restaurant, wat zelfs voor een vegetariër erg lekker is.
Sarah heeft ook veel van de Ikea, de Leksvik serie, supermooi.
Over een maandje, als mijn portemonnee het toelaat gaan we weer!!!
@Mriek: ja dat is helemaal top! hij blij wij blij zo werkt dat meestal he
@boukje/sarah;
wat is dat Leksvik serie??
Mag dat, zo’n link?
Nou, zo ja, dat is de Leksvik serie, hebben ze vanalles van, niet alleen voor baby’s. Ook voor je eigen eettafel e.d.
Ik houd erg van bruin, lekker ouderwets.
Hahaha, wij wonen met de fiets slechts 8 minuten van de IKEA vandaan en wij komen er heeeel vaak! Soms gewoon maar voor een stom klein ding. Vroeger was naar de IKEA gaan een uitje zeg maar, nu alsof ik naar de AH ga. Maar ze hebben leuke dingen en het is niet duur. Wij zijn fan! In ons oude jaren 30-huis hadden wij alle meubels van Leksvik, is inderdaad leuk! Nu is het huis moderner en hebben we andere meubels, maar de Leksvik babykamer gebruiken we de komende jaar in elk geval weer opnieuw!
Inge, welk setje heb je? Kritter? Die hebben wij. Verder nog wat gekocht?
Groetjes Rainbow, trotse mama
Hier ook leksvik fans… Ik ga nu even niet naar Ikea want ik kom altijd met te veel terug. Eerst sparen weer.
Groetjes,
Michèle
Hahaha… Michelle: Ik heb precies hetzelfde! Al willen wij voor Nora’s verjaardag nog even langs voor het keukentje en het setje waar Inge het over heeft. Of een andere, even rondneuzen. Wie weet nemen we dan direct wel het meegroeibedje mee en wat nieuwe meubels voor Noors nieuwe kamer.
Ooooohh… zie je, daar ga ik alweer!
liefs
Het is zeer verleidelijk als je zo dichtbij woont! Daarom gaan we vaak op de fiets, zodat we niet allerlei grote dingen mee kunnen nemen zonder reden! Haha. Maar ik ga nóóit weg zonder iets te kopen, echt nóóit. Al is het maar een vaasje ofzo. En Eva herkent de blauw-gele letters al van een afstand en roept dan ‘ijsie’, omdat ze daar altijd een hoorntje ijs krijgt dat mama dan zelf vult met zo’n automaat! Toen ik alleen woonde, kocht ik alles bij IKEA. Leuk en niet duur. Bleek ik een vent tegen te zijn gekomen die óók zijn hele huis vol IKEA had staan! Toen hebben we ons fan-zijn maar gedeeld en alles samengevoegd. We zijn nu ook fans van Trendhopper, maar da’s alweer een stuk duurder. IKEA ROCKS. Wij gaan daar voor Eva de keuken kopen met magnetron en bijbehorende pannentjes. Als ze daar is wordt ze gek van dat ding, dus het zal een succesvol verjaardagscadeau worden!
Ikea spullen worden toch in Zweden gemaakt?
Daar hebben ze toch één grote vierkante mal, die gooien ze vol en dan maken ze daar ALLE meubels van, toch?
en ik houd er wél van hoor, al valt het me op dat alles zo vierkant is.
Maar van die kinderen in verre landen, heb ik nog nooit van gehoord.
Nee, we hebben 'm nog niet. Maar we kopen 'm wel en natuurlijk volgen er dan foto’s van onze blije kok! Beloofd!
Ik heb nog nooit gehoord dat IKEA alles maakt in lage lonen landen? Daar twijfel ik erg aan, want zo’n grote succesketen kan dat toch niet zomaar ongestoord doen? Kijk, tegenwoordig houden wij het bij lakens enzo en komen onze huiskamer-spullen van andere zaken, maar het blijft een leuke winkel toch. Kan me wel voorstellen dat een meubelmaker het niks vindt. Maar mensen die écht centjes willen uitgeven aan meubels, kopen ook niet bij IKEA en gaan voor het echte vakwerk toch? Dat is natuurlijk wel even wat anders dan de vierkante mallen uit Zweden! Daar had ik als student toen alleen geen geld voor!
hihi,
ben toch niet de enige die het allemaal opvallend vierkant vind.
Niet dat het geeft, houd ervan
En idd, mijn portemonnee is er ook gelukkig mee.
Ikea is leukkkk , maar haha het is helemaal in Groningen ^^ en om dan alles in de trein terug te nemen en om nou met de auto en kar heen te gaan voor het geval dat je toch die kast ofzo wil meenemen haha maar een keer in de zoveel tijd shoppen als je er toch iets weg wilt hebben en de kar toch al bij je hebt ^^ Heerlijk… en vooral tijden van te voren al die hele website besnuffelen…
Van die kinderarbeid weet ik eigenlijk niets van zou het even googlen, ben verslaafd googlelid haha,… anders word ik ook antiIkea :’(
http://www.sp.nl/partij/praktijk/ikea.stm
was makkelijker dan ik dacht zou het even doorlezen voor iedereen
Als ik het zo lees liep het in 98 en 99 en hebben ze dat al opgelost en is dat tegenwoordig niet meer aan de orde, net zoals datje niet meer op dieren mag testen en dat dat vroeger wel gebeurd is bij bepaalde producten en iedereen het nu wel koopt want het is nu nie meer getest op dieren, maar al die ingredienten dan… Die kun je moeilijk boycotten want vroeger werd alles getest maar gelukkig nu niet meer en is kinderarbeid verboden als ik iets tegenkom dat het nog wel zo is dan post ik het wel zou het namelijk niet leuk vinden als ik erachter kom dat het ledikantje waar mijn dimmeke nu in slaapt door kinderarbeid is vervaardigd, lijkt mij heel dubbelop.