Ik heb er maar 1 woord voor G E W E L D I G !!!
Echt super, wat was het gaaf, de heenweg zakte de moed even in m’n schoenen, want de kids hebben zowat de hele weg van huis naar schiphol lopen zeuren en vechten met elkaar, ik had dus al spijt waar ik in hemelsnaam weer ingetrapt was…
Maar de dagen daar… nou super gewoon, echt heel fijn gespeeld met elkaar, niemand die zeurde of vechtte, ja oke heus wel eens een kleine aanvaring, maar dat gebeurt overal ![]()
Ook met eten hebben ze zich goed gedragen, het was gewoon geweldig!
Vanavond stoei ik even met wat foto’s want ik heb er volgens mij errug veel ![]()
En wat een klimaat daar!! Overdag heerlijk bakken in de zon
en sávonds was het gewoon lekker koel, dus geen zweterige nachten, maar gewoon heerlijk slapen zonder klam gedoe zoals hier!
We hebben een bulgaarse avond gedaan, was erg lachen, de terugweg zat de chaffeur zonder brandstof dus de bus stopte ermee zo’n 5 km voor ons resort
dus werden we over “geladen” in een jeep, want ik ga dus niet 5 km lopen met 2 inmiddels slapende kids haha, je kunt daar heel boos om worden, of er gewoon de humor van inzien, wij konden er wel om lachen, onze bulgaarse hostess had hem al gewezen op het lampje van de brandstof, maar hij zei dat het geen kwaad kon hahaha!
Ook een leuk oversteek gemaakt met de boot, ik ben absoluut geen botenmens, word er ook snel ziek in, maar dit was net te doen, een kleine 3 kwartier en toen waren we in het oude stadje Nessebar, erg leuk en mooi! Leuke winkeltjes en heerlijke restaurantjes! Smiddags weer terug en ons neer laten vallen op een bed bij het zwembad, kids waren op zulke momenten het water niet meer uit te krijgen haha!
We zijn ook nog een avondje naar Sunnybeach geweest, ook erg leuke winkeltjes!
Milan was helemaal door het dolle, want ze hebben daar dus ALLES van spiderman, nou echt heel gaaf, dus hij heeft z’n spidermanverzameling goed aangevuld haha!
Ook een gave rugtas voor als hij naar school gaat in augustus. Je kunt het niet bedenken of ze verkopen het daar.
We zijn goed verkleurd allemaal, het werd wel met de dag warmer, maar goed te doen.
Het eten was ook goed, we hadden een mooie kamer, dus kortom een supervakantie!!
Groetjes Nathalie & Co