Dank je allemaal!!
Het was écht super!!
We waren rond half 10 daar, effe vast ingecheckt, kregen alleen nog geen sleutel
Dus wij lekker het park op, Milan wilde eerst nergens in, oh oh dacht ik, daar gaan we he
maar achteraf blijkt dat hij gewoon niet in normale attractie’s wil, zoals draaimolen, vliegtuigjes, minirad en dat soort spul… verder is ie in alles waar hij in mocht mee geweest, wild waterbaan vond ie gaaf, zo gaaf dat ie de 2e keer voorop wilde zitten, haha, en dan meteen vragen gaan we nog een keer? In de 8baan idem dito, hij gilde van de pret, echt superleuk! Als het maar hard gaat dus
Rond half 4 hadden we het helemaal gehad, ppffff het was écht heet zeg pffff, en ik had opeens knallende koppijn, en ik was asperine vergeten mee te nemen, en m’n schoonouders hadden ook niks bij
… Dus wij naar het hotel want onze kamer zou om half 4 klaar zijn… Nou wij naar de receptie, waren de kamers nog niet klaar zeg, ohhh ik baalde echt, ik wilde echt effe liggen of een douche nemen… die vrouw zag wel dat ik niet blij was, maar ja niks aan te doen, dus we gingen effe een kop koffie drinken in de lobby… na 3 kwartier was onze kamer wel klaar, als troost omdat we zolang moesten wachten, kregen we nog 5 extra fast-passen :D:D die kun je inleveren bij de uitgang van een attractie, en dan mag je dus meteen instappen
eerder die ochtend hadden we er ook al 5 gehad
dat vond ik wel erg attent! Ohh dat hotel, echt super supergaaf!! Zo mooi, alles puntgaaf, niks geen mankemanten of andere vieZigheden, gewoon alles tip top in orde!!
Kids hadden een stapelbed, echt een supermooi bed zeg! Kamers waren gewoon geweldig…
Nou snel omkleden en toen zijn we effe gaan zwemmen, effe afkoelen, een heerlijk bad, dat was écht genieten, alleen m’n hoofdpijn wilde niet zakken, en in het hotel was ook niks te krijgen van paracetamol ![]()
Dus uiteindelijk is m’n schoonmoeder en Arno weer naar het park terug gelopen, want m’n schoonmoeder had daar ergens een hokje gezien waar een dokter was…
En daar hadden ze gelukkig wel wat, een goeie ook 500 mg iets, en het hielp gelukkig snel!!
Daarna effe op bed gaan liggen toch maar!
Toen lekker douchen…
S’avonds heerlijk gegeten daar in het restaurant, en na het eten nog even over het park gelopen waar animatie bezig was, en nog enkele attractie’s waren open ![]()
Om 11 uur lagen we allemaal voor pampus in bed ![]()
Vanochtend half 8 opgestaan, koffers weer klaargezet, en heerlijk geontbeten, echt super, er was voor elk wat wils!
Vandaag weer allerlei attractie’s gehad…
Arno en ik waren in van die bootjes (soort pirana van de efteling) gegaan (kids mochten onder 1.40 niet erin) dus m’n schoonouders liepen een eindje met hun op…
Wow zeg, even later snapte ik waarom ze er niet in mochten…
We werden met een lift naar boven getakeld met boot en al, en gleden zo een stijle afgrond in, gaaaaaaaaaf!!! Later op de dag zijn we met z’n 3en, Arno, ik en m’n schoonvader nog een keer gegaan met de fastpass! Heel gaaf zeg, alleen word je dus écht nat!
Ik had een witte korte broek aan en een string haha, meer hoef ik niet te vertellen denk ik he? hahaha!
Om half 5 begon het heel hard te regenen, en we hadden het allemaal wel gehad, kids moe, en begonnen vervelend te worden, Demi gaat dan slecht luisteren en steeds weglopen, ben zo bang dat we ze dan kwijt raken he ![]()
Dus naar het hotel, nog een kop koffie en op huis aan!
Onderweg nog even heerlijk een duitse snitsel gegeten, en om 8 uur waren we thuis!
Het was toppie!
De terugweg waren de kids in de auto wel erg vervelend, dat druk wel mijn leuke gevoel over deze minivakantie, maar ja…
Het was in elk geval erg geslaagd, en m’n schoonouders vonden het ook erg leuk geweest!
Groetjes Nathalie & Co