18,5 kilometer hebben gewandelt (Jordy dus ook)
zie foto’s
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=20&NewsId=1511&CatId=0
Tries
18,5 kilometer hebben gewandelt (Jordy dus ook)
zie foto’s
http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=20&NewsId=1511&CatId=0
Tries
ziet er tof uit voor te doen!! hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik met mijn super conditie nog geen drie km wandel geloof ik
liefs jessica
Leuk zeg.
Wat goed dat ook Jordy zo goed kan wandelen.
Lisa kan ook zo goed lopen, heerlijk is dat.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
ik las eerst 1.5 km. pff ik ben nog niet helemaal wakker ik dacht wel meteen ooh wat leuk.
toen ik de foto’s ging bekijken … zag ik dat het 18.5 km was! mensen wat veel voor zo’n kereltje. echt knap hoor. ik weet niet of ik het zou hebben volgehouden.
jordy een dikke duim voor jou. ik vind dat je het heel goed gedaan hebt.
mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05
quote:
Leuk zeg. Wat goed dat ook Jordy zo goed kan wandelen. Lisa kan ook zo goed lopen, heerlijk is dat.
Sluit ik me bij aan
Stephan kan ook zo enorm lekker lopen/wandelen (zonder te zeuren ) dus eh…zo te horen kunnen we de volgende meeting een lange speurtocht ofzo doen, hahahaha
(ow nee, dan ben ik hoogzwanger als het weer in oktober is…hmm…
)
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in nov. verwacht wordt.
Evianne kan ook zo super wandelen ( zonder gezeur ) hihihi maar nog geen 18,5 km. We maken ook haast geen gebruik van de buggy.
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Wat knap!
Lucas kon ook altijd goed wandelen (maar niet zo ver) maar tegenwoordig is hij geloof ik liever lui dan moe
Heb al zo vaak aan jullie hobby moeten denken!
Helaas heb ik hier geen wandelaars in huis.
Is misschien wel iets voor mij en mijn moeder en zus (toch maar eens even gaan overleggen).
Groetjes Mim
Lekker hoor wandelen
En wat knap van Jordy dat hij ook al zo ver kan wandelen
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
Leuk zeg, maar niks voor ons, die van mij willen na een kilometer al gedragen worden…
Groetjes Nathalie & Co