Wij een kitten hebben

ja het kon niet uitblijven… ( we zijn allemaal gek op dieren hier)
we hebben gisteren een jong poesje opgehaald.
ze is 8 weken en ze heet mouse.
ze is wit met zwarte oortjes en twee zwarte vlekjes op haar rug en een zwarte staart met aan het einde een wit puntje.
ze eet en drinkt al goed hier en ze gaat al op de bak. erg knap.

de kids zijn helemaal lyrisch met mouse. ja we hebben een goede keus gemaakt.

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Oooh, leuk joh!!!
Ja, kan me goed voorstellen dat de kids er weg van zijn!
Heel veel plezier nog met Mouse enne…maak je eens een foto?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Hihi inderdaad veel plezier met mouse.
Wij hebben 2 katten (nou ja 1 gecastreerde kat en 1 gesterriliseerde poes) maar die zijn al wat ouder.
Zo grappig want van Lisa moesten ze nooit wat hebben toen ze baby was (huilde alleen maar), maar Cas vinden ze geweldig (Lisa inmiddels ook).
Wel leuk wat als Cas op de grond ligt dan ‘kruipt’ hij de poezen achterna en hij roept ze ook op zijn manier.

Dus hopelijk heb je net zoveel plezier van Mouse als wij van onze Billy en LouLou.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

oh wat tof ben ook gek van katten maar mijn mannetje helaas niet!! veel plezier ermee…
liefs jessica

liefs jessica

OOOOHHH leuk hoor, hihihi tuurlijk zijn de kids er weg van. Maak je een foto voor ons ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

he leuk zeg,we willen wel foto zien hoor

ja ik ben al in de weer geweest met mijn digi camera. maar de pc zegt steeds dat hij het stuurprogramma niet kan vinden. dat was een tijd eerder ook al zo en toen heb ik het opgegeven, maarja nu lukt het nog steeds niet.
nou ik ga morgen wel opnieuw proberen. hopelijk lukt het.

het gaat overigens wel goed met mouse! het is een knuffel en een donderstraal, maar welk jong katje is dat nu niet

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

hihi das waar die kunnen wat uitsteken he!!!

liefs jessica

Wij hebben ook twee katten en ik vind het super en Robin helemaal
Heel veel plezier met Mouse

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word