Wie o wie kan hier dichten

joyce das een kei mooi gedichtje echt waar .
en chantal het gaat niet om wat er andere mensen in zien het gaat erom wat jij er van maakt iedereen heeft zijn eigen stijl in alles in dichten en in schilderen .
dus het gaat erom dat jij hem mooi vind en niet wat andere mensen vinden ,
omdat iedereen zijn eigen stijl heeft heeft ook iedereen zijn eigen mening en karakter .
das de ontwikkeling van ieder mens .

gr de mama van leyla

veronique daniels

Ja dat is waar wat je zegt. Maar als het ophangd zien andere mensen het ook en dan krijg de opmerkingen. Ik had dat schilderij eerst op de wc hangen. Omdat het net lijkt of het een kind gemaakt heeft ligt ie nu op zolder. Kreeg wel vaker van die opmerking: Goh wie heeft dat gemaakt? Een kind? Nou ja zei ik nee ik. Sindsdien ligt die op zolder. Ik ga nu ook niks meer schilderen want ik hang het toch niet op en op de zolder ligt al genoeg. Vind het wel knap van die mensen die wel een echt schilderij kunnen maken.groetjes chantal

Chantal

ik kan wel iets laten zie maar dan prive wat dit mag ik niet zonder toestemming laten zien dus je krijgt zo een mailtje waar je kunt kijken er staat nog niet veel op want ik moet het nog verder afmaken oftewel ons pap moet het doen.
ik zal zo wel een foto plaatsen voor een klus waar ik nu mee bezig ben.

gr de mama van leyla

en chantal ik zou het gewoon ophangen hoor niet voor schamen jij hebt iets gemaakt waar je zelf trots op bent ik krijg ook altijd cometaar van anderen maar ik trek me er niks van aan dit ben en zo blijf ik

veronique daniels

deze ben ik nu aan het maken

en deze heb al af

dus dit is wat ik kan en maak geen reclame hoor

gr de mama van leyla

veronique daniels

Wauw, maar dat vind ik nu echt mooie schilderijen! Lekker kleurrijk met dieren. Echt heel mooi! Daar mag je inderdaad echt trots op zijn dat je dat kan. mooi hoor! Groetjes chantal

Chantal

ja dat ben ik ook erg trots op ik heb er nog veel meer maar die komen straks een keer op mijn site te staan dit alleen een voorbeeld .
zo wil ik volgend jaar kinderkamers en babykamers gaan doen ook doe ik het voor volwassenen ,
daar heb ik volgend jaar ook mijn eerste klus mijn ouders der kamer moet gedaan worden .
die van hun gaat helemaal in de chinese stijl al mee een moeilijke klus.
als de kamer klaar is zet ik wel fotos op het forum.
ik hoop dat ik hier mijn beroep van kan maken .

stop niks weg en presenteer wat je kan schaam je niet laat zien wie je bent
zo ben jij zo ben ik ieder zijn ding

gr de mama van leyal

veronique daniels