Wie heeft me ooit verteld?

landbouwschool zal het niet geweest zijn…

nee idd

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

whahahahhahahah!!! ACH arme kim, lopen ze je hier nu ook al uit te maken voor achterhoeker??? Tsss… hahahahahahahahhah!!!

Nou Eva is dr oren ook al een tijdje kwijt en mama is compleet LUCHT gek gek gek gek word ik ervan!!!

Standaard antwoord van mijn zus (die heel bewust kiest voor geen kids):

Ja, maar je krijgt er zoooooooooooooooo veel voor terug!

Krijg dat wel eens te horen en dan moet ik toch altijd weer lachen.
Maar idd, je krijgt er heel veel voor trug, maar soms moet je zo verrekte ver zoeken!

Groetjes Mim

quote:
Maar idd, je krijgt er heel veel voor trug, maar soms moet je zo verrekte ver zoeken!

Zoek me SUF momenteel
Nah ja…meestal vind ik het 's avonds wel weer, als ie in bed ligt te slapen…zoooo lief is ie dan

Nee hoor hihi, overdag is het ook een (b)engeltje

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

goh wat een troost .alle kinderen zijn bijna het zelfde .ja tanja zei nog tegen mijn, mama dylan had een heleboel muntjes .hihihihih ik zei ja hoor, dat kan niet. echt wel anders kon ik niet in de trein.ja ja wat een stel he

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 13 Apr 2006 09:42:13

zal hem vanmidag met de matenklopper op zijn reet slaan,valt namelijk niet op he

blauw oog ei op izijn voorhoofd hihiih

Oren welke oren, die van mij heeft er geen gekregen volgens mij bij de geboorte. Maar eten, tja wat de boer niet kent vreet ie niet. Uhm, tja. hier ook van toepassing.

De ene keer eet ie alles en de andere keer lus ik niet.

Luisteren soms wel soms niet.

Lief zijn als ie slaapt en speelt. Maar oh wee als we zeggen dat ie ermee moet stoppen.

Hij zit nu LIEF met de blokken te spelen. Enne ikke kan even ikkebenne.

Maar ik ga nou gauw een cake uit mijn nieuwe oven halen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

hmmm lekker diana heerlijk met slagroom en aardbeien whaaaaaaaaaaaaaa

die morgen ook cake gaat maken

Herkenbaar !!! (daarmee bedoel ik dus het 1e stukje van Kim, en niet de cake, helaas, hier staat niets in de oven…)

Ik vraag me soms (op moeilijke momenten) ook wel eens af waarom ik zo graag moeder wou worden, maar als ik ons ventje dan even later weer heerlijk hoor schaterlachen dan weet ik het weer…

Groetjes, Thirza

Gewijzigd door - Thirza op 13 Apr 2006 14:08:03

Haha, nou ik herken er lekker nog niets van !
Ons kindje is pas acht maandjes en is nog o zo lief.
Maar ik lees net wel wat me zo’n beetje te wachten staat hi hi

Groetjes,
Miranda

oh miranda… geniet er lekker van… af ent oe verlang ik naar de tijd dat ze nog geen weerwoord gaven

groetjes Kim, mama van

en

Kan me er wel wat bij voorstellen ja.
Een vriendin van mij heeft een dochtertje en als ze hier op
visite komt sloopt Nicole het hele huis zowat. Grrrrrrrrr !!

hhhmmm die van mij is in de babypuberteit beland. Weet nu al zijn rug te krommen als hij niet in de kinderstoel of wagen wil zitten. Nou dan kan je bijna niets in je uppie! Slaat de beker uit mijn handen, of de lepel met fruithap
(kheb witte muren ) En ga zo maar door!! Maar goed, dit schijnt het begin te zijn, en ik vind het ook wel leuk dat hij zijn eigen willetje krijgt. Moet alleen niet te ver doorslaan
Succes moeders!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
en ik vind het ook wel leuk dat hij zijn eigen willetje krijgt. Moet alleen niet te ver doorslaan

Hahaha ik help het je hopen
Nee hoor je hebt gelijk
Het is inderdaad best leuk om te zien dat ze echt een eigen willetje/eigen karakter hebben.

Zorg alleen wel dat je over een jaar of 2 ofzo behang hebt, kan je 'm er af en toe eens achter plakken

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

hahahaha, das is een hele goeie! Dat hebben we nu inderdaad niet!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Soms kun je ze echt achter het behang plakken, maar ze zijn soms toch ook wel lief?

We hebben de oplossing gevonden.

Maak je kind zo moe mogelijk is ie het liefste van de wereld. Ga fietsen, spitten ( lees gaten graven), voetballen voor jongens dan ( ja als er meiden zijn die graag voetballen ook mogelijk. En je hebt het liefste en rustigste kind van de wereld.

Maar er natuurlijk wel voor zorgen dat ze niet overmoe raken.

Werkt heel goed!!!

Groetjes,

Diana moeder van Daan