Welke snoepjes geven jullie?

Ja inderdaad die manna snoepjes, die zou ik ook gaan zeggen
Sylvie kreeg met sinterklaas pepernoten en chocolade lollies. Nu krijgt ze soms van die hartjes met tekst of een zakje met haribo snoepjes. Maar Sylvie krijgt natuurlijk niet elke dag snoep. Ze krijgt vooral rozijntjes of soepstengel. En onze kleine meid is gelukkig DOL op fruit Nu is appel helemaal hot, maar hiervoor was het banaan en daarvoor mandarijn en zo wisselt het zich steeds af
Verder krijgt ze gewone maria biscuitjes.

Maar vind Eva bijvoorbeeld die zachte rondjes met poeder er in niet lekker? Weet niet of je snapt wat ik bedoel? Of dropveters?
Smarties vind Sylvie ook heerlijk

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Onze kleine vent lust eigenlijk alles, hij mag 1x per dag iets “ongezonds” dus dat is dan yoghurt rozijntjes, cars koekje met chocola erop, een spekje, of iets wat er op de peuterspeelzaal getrakteerd is.
Wel laat ik het hem zelf aan ons vragen, vraagt hij er niet om, slaan we het een dagje over of geven we lekker extra fruit

Liefs,
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Hier lussen ze bijna eigenlijk alles qua snoep. Ze krijgen 1 a 2 keer per dag een snoepje. Vooral Dion die wil de hele dag wel snoep eten, 's morgens als hij wakker wordt vraagt hij al snoep? Nee nu nog niet. Koek dan? Nee we gaan eerst een broodje eten. Ik was vroeger net zo dus hij zal het wel van mij hebben. Haribo zakjes vinden ze het lekkerst. Maar heel veel mensen denken dat rozijntjes gezond zijn maar daar zitten ook veel suikers in. En vooral die van de Hema met die laagjes er om heen. En dan niet te vergeten de verpakte kinderkoekjes die zijn ook helemaal niet gezond. Ik heb meestal mariakoekjes, meelkoekjes of kruid/onbijt koek. En dit eten ze net zo lief en het is ook nog goedkoper.

Ach een snoepje is helemaal niet erg ze zijn ook de hele dag in beweging en verteren het wel weer. Wij als ouders lusten toch ook graag wat lekkers. Ik wel in ieder geval.

Fabienne is gek op hartige dingen dus een stukje kaas en snack tomaatjes, ook fruit gaat er goed in. 1x per dag mag ze een snoepje en dan mag ze altijd een haribo zakje uitkiezen. Dat uitkiezen vindt ze leuk … en de kleine winegum dingtjes vindt ze lekker. Verder; hartjes met tekst, gekleurde puff rijst, lollie of een biskwietje.

Haha ik heb op dit moment een koekie monster in huis en dan liefst met een laagje chocolade …
om het dan voor mezelf nog enigszinds te verantwoorden geef ik hem (2 x per dag op een vast moment) zo`n " In Between" meergranen bescuit met een laagje chocolade… (zucht) hahaha op dit moment is niks anders goed genoeg voor meneer maar dat zal over een paar maandjes wel weer veranderen; ik blijf niet altijd alleen maar hetzelfde kopen en aanbieden, en als hij dan weer ergens enthousiast over is, dan is natuurlijk datgene weer populair

Groetjes!

ps: een beetje chocolade is echt zo ongezond niet.
Beter dan winegums en dat soort snoep, dat is veel ongezonder i.v.m. de toegevoegde zoet- en kleurstoffen. Chocolade is een mooi natuurlijk product. Maar wel met mate dan hè

Gewijzigd door - Ghis- hartje -Joaquin op 28 Feb 2012 11:19:45

lindsey is gek op die manna-snoepjes, yoghurtrozijntjes, ze heeft nu ook van fruittella een soort staafjes die ze ook wel erg lekker vind. ook hier krijgt ze 1 keer per dag iets van snoep. in het weekend krijgt ze ook nog wel is popcorn, lekker zelfgemaakt

liefs,
Rinske

Nou, vandaag Spekkies gekocht en van die vliegende UFO’s waar Danielle of Goudvisje het over had. Ze zei dat ze die UFO’s heerlijk vond en ze waren niet zo slecht, dus ik koop die dingen. Ze proefde en gooide ze meteen weg! Zelfde met de spekkies, vond ze ook vies. Max ook, dus we blijven lekker met die dingen zitten! Eigenlijk lusten ze helemaal geen snoep, alleen koekjes, dus ik denk dat ik dat sneop maar lekker laat zitten!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik las vandaag in de krant een artikel over een nieuw voedingsmiddelenmerk: Yuno. Ze brengen onder de naam Wacko-Waves gezonde chips op de markt (bestaat uit 95% groente en is bereid zonder geur-, kleur- en smaakstoffen. Minder vet, minder calorieën, meer vezels en eiwitten). Ook lanceren ze zuiver snoepgoed: FreakyFruits. Gemaakt van 76% echt fruitsap en zonder toevoegingen. Zie ook www.yunofoods.nl

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb tegen woordig suiker vrije snoepjes in huis
dit ook inverband met mijn suikerziekte
En ze vinden het heerlijk

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

(Heb niet alle reacties gelezen)

Eliza lust graag banaantjes(snoep) of schatkistjes.
Meestal op visite zijn er ook die hartjes, waar tekst opstaat.

Ik geef niet iedere dag snoep maar meer als beloning voor heel goed eten/luisteren.

Groetjes,

Shirley, de gelukkige mama van Eliza (L).–

Hihi ik had het idd over die ufo’s
Maar Eva houd zo te lezen niet van heel zoet snoep. Ik hou daar zelf ook helemaal niet van. Ik word er zelfs misselijk van. Ik kan echt niet tegen spekjes, schuimblokken, marshmellows, mars, milkyway enz. En skittles en winegums enzo eet ik ook nooit want dat doet zoooo veel pijn aan mijn tanden…
Wat ik normaal wel eens eet zijn maltesers (opzuigen, kauw ze nooit, doet ook pijn xD), dip n stick (ofzo), smarties en drop. Ik eet zelf eigenlijk bijna nooit koekjes maar lustte wel graag chips (Ben nu aan de lijn ).

Ik weet niet waarom je geen chocola of drop wil geven, want schuimblokken en spek zijn ongezonder, dus vast niet om de calorien. Maar trekdrop vind Sylvie echt heel erg lekker (Krijgt ze bijna nooit, maar als ze het krijgt…).

En zoethout heb je dat al eens geprobeerd?
Of rijstwafels met chocola of caramel? (Snack a jacks)

Verder zou ik persoonlijk heel erg blij zijn als mn kinderen geen snoep lusten, wat er niet bij komt, hoeft er ook niet af! (Maar ja wij zijn zelf best stevig, dus wij moeten oppassen en dat geld niet voor jou )

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Tim krijgt nog bijna geen snoep. Het enige wat hij wel eens krijgt qua snoep zijn smarties. Verder bijna alleen maar koekjes. Hihi hij straalt al bij een biscuitje, dus ja zolang hij daar nog blij van wordt krijgt hij die gewoon. Maar we hebben ook pinguin koekjes, dat zijn koekjes van half koek en half chocola. Ook is hij gek op chips, dat krijgt hij niet iedere week maar wel zo af en toe. Als we op verjaardag zijn dan mag hij gewoon pakken wat hij wil. Maar hij houd helemaal niet van zoete snoep. Soms krijgt hij dat in de winkel en dan tuft hij het met dezelfde vaart weer uit. Hier dus volop keuze maar dan in allerlei soorten koek.

Snoep taalt hij dus niet naar, dus dat laat ik dan maar even zo.

Groetjes,
Sandra

Hahaha ik heb nog een grappoge aanrader voro je Ik heb net helemaal in een deuk gelegen hier
We hadden een patatje gehaald bij de cafetaria, en Joey vroeg of hij een snoepzakje mocht. Ik vond dat een beetje te veel van het goede, maar 1 ding mochten ze wel uitzoeken voor na het eten. Ze kozen een zakje met een lolly en poeder om in te stippen. Najah, voor een keertje mocht het Kids helemaal blij, dus mama ook

Na de patatjes mochten ze het zakje, en wat bleek? Zat er van dat knetterpoeder in! Zodra het nat word in je mond begint het te knetteren, oooooh echt je had die koppies moeten zien! Geweldig!

Ik weet dat je zoiets ook kan krijgen als witte-chocolade sticks in een doosje met smurfen er op. Is natuurlijk niet iets voor elke dag, maar als je wilt lachen móet je zoiets eens een keer proberen! Hahaha!

Groetjes Anouk

Hahaha ik heb nog een grappoge aanrader voro je Ik heb net helemaal in een deuk gelegen hier
We hadden een patatje gehaald bij de cafetaria, en Joey vroeg of hij een snoepzakje mocht. Ik vond dat een beetje te veel van het goede, maar 1 ding mochten ze wel uitzoeken voor na het eten. Ze kozen een zakje met een lolly en poeder om in te stippen. Najah, voor een keertje mocht het Kids helemaal blij, dus mama ook

Na de patatjes mochten ze het zakje, en wat bleek? Zat er van dat knetterpoeder in! Zodra het nat word in je mond begint het te knetteren, oooooh echt je had die koppies moeten zien! Geweldig!

Ik weet dat je zoiets ook kan krijgen als witte-chocolade sticks in een doosje met smurfen er op. Is natuurlijk niet iets voor elke dag, maar als je wilt lachen móet je zoiets eens een keer proberen! Hahaha!

Groetjes Anouk

Hier word er af en toe wel eens een dropje gegeven en verder eigenlijk niets; een koekje of yogurtje is nu nog een hele traktatie en dat wil ik graag zo houden, dus nee geen snoep verder hier, maar ik kan em voorstellen dat je voor iets zachts zou willen gaan; yogurt snoepjes heb ik wel eens zien liggen en ook ohh hoe heette die dingen ookal weer; rozijntjes met chocola; volgends mij is dr een naam voor die krengen, en die gaan er hier op speciale gelegenheden ook goed in!

@Mama-Snoekie: Wij hadden van de week ijsjes met die knettertjes erin Was ook een succes!

Liefs, Anne

Hahahaha, wij hebben wel dezelfde humor denk ik, hahaha, want ik zou dat knetteren ook helemaal top vinden. En ik herken wel dingen van jou, zoals jij met Joey en Jessey doet! Wij hadden dat knetterpoeder vroeger in een zakje en dan deden we onze mond open, zo van: KRRRRRRRRR! Lachen! Ik denk dat Eef het ook hi-la-risch zou vinden! Hihihi, ik zie die kopjes van Joey en Jessey helemaal voor me, zo van: ??? KRRRRRRR!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Hahaha ja echt geweldig, ik had het niet meer, zo verbaasd die koppies! En dan continue dat geknetter erbij, echt hilarisch! Maar ze vonden het zelf ook helemaal geweldig Tis maar goed dat wij maar heeeel zelden patat eten, want ik vrees dat ze de eerstvolgende keer weer bij dat spul staan te wijzen

Groetjes Anouk

Trouwens, het kan ook nog andersom hoor, ik kan ook helemaal dubbel liggen als ze iets níet lekker vinden! Zo was Joey (nav een filmpje van barbapapa) al weken aan het zeuren dat hij een citroen wou eten. Ik kon wel bezig blíjven met uitleggen dat dat niet lekker smaakt, maar hij moest en zal het hebben. Nou prima, koop ik even een citroen voor je:D En dan dat gezichtje, echt hilarisch! Hij vond het vreemd dat barbapapa het wél lekker vond

Net als laatst toen ik een cake ging bakken bij mijn ouders thuis. Ik had van die verschillende smaakjes aroma in van die kleine glazen staafjes (heeeel sterk om zo te proeven, maar door een hele cake echt heerlijk) En Joey moest en zal dat sinaasappelspul daarvan proeven. Ik wéér uitleggen dat dat niet lekker is, maar toch, meneertje wou het proberen! En ja hoor, hartstikke goor natuurlijk! Hahaha echt, dat koppie, hij is wel een kwartier met een luierdoekje over zijn tong aan het vegen geweest!!! (wou die zelf want slokje drinken hielp niet)

Groetjes Anouk

rico krijgt soms een zakje chips (weekend)
en door de weeks krijgt hij altijd een snoepje s’middags. wij hebben van die rol snoepjes (zelfde spul als die hartjes weet je wle, van redband) of een schatkistje. ook niet elke dag hoor, ligt er net aan. soms geven we ook gewoon kaasjes ipv snoep. tis maar net wat ik in huis heb en of ik vind dat hij dat verdient heeft op dat moment, maar ook als hij b.v. drukker is dan normaal geef ik liever een worstje of een kaasje dan suiker