@Woezel; haha ik heb een prepaid maar die staat meestal op 0 euro… maar ik kan gewoon gebeld worden dus dat zegt ook wat. daarbij kan ik ermee 112 bellen indien nodig als ik op straat ben waar geen winkel te bekennen is, en ik kan 1 gratis smsje altijd sturen met die telefoon, dus als er wat is kan ik altijd smsen, en dat smsje gebruik ik ook alleen indien nodig goedkoper kan niet
Welke smartphone
@ Bakmamma oh maar als ik het me niet zou kunnen veroorloven zou ik er ook niet aan beginnen, maar ja ik vind gadgeds en goodies leuk. Maar ik ben dan weer het type die een afwasmachine onzin vind zeg maar
Groetjes,
Michèle
ik ook, ik vind afwassen leuk, krijg ik ook nog warme handen van, en dat is wel zo prettig aangezien ik wintertenen en handen in de zomer heb. ik vind een afwasmachine een luxe, en ik hoef dat niet zo nodig
iphone al gekocht?
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Hier nog iemand uit de jaren 30
Ik heb ook geen vaatwasser, geen droger, geen mobieltje, geen senseo, geen home cinema en weet ik veel wat nog meer!
quote:
iphone al gekocht?groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
Helaas kim ik mag pas in januari mijn abbo verlengen snik snik snik dus tot die tijd kwijl ik alleen maar op die van me collega
@ Esther ik heb wel een droger, gekregen toen van mijn stiefvader en ik moet zeggen ik ben er wel blij mee want ik moet zeggen als je beide 40 uur werkt dan is dat best wel prettig want mijn tijd is natuurlijk anders ingedeeld Enne kwa de rest, een oude stereo die het prima doet, een normale tv, een dvd speler (maar volgens mij ontkom je daar bijna niet meer aan) geen koffiezet apparaat van wat voor soort. Dus wij zijn eigenlijk ook best ‘ouderwets’ maar een smartfone vind ik geweldig
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Michèle op 25 Jul 2011 20:47:23
ja dat is echt niet tof, kan je wel gewoon in warm water komen? ik weet dat het lag aan poetsspullen maar een vroegere vriend van mij had dat ook, en kon buiten dat ook niet normaal in water komen.
door water alleen al droogt je huid snel uit (merk je ook als je lang in warm water hebt gelegen krijg je dorst van = eerste teken van uitdroging) maar bij hem werd zijn gevoeligheid daardoor nog erger en mocht hij op den duur nog maar 1 keer in de week in de douche… gerum
Klopt water droogt mijn handen ook al uit alleen is dat nog te overzien.
Groetjes,
Michèle
Lijkt me erg lastig! zeker als je een keer wil gaan zwemmen, want hoe reageer je op chloor in het zwembad??
het topic ging over smartphones…
en ik blijf er bij, de beste is een iphone hahaha
In beide gevallen heb je gelijk Kimmetje… En ik denk ook zeker dat het een Iphone wordt tegen die tijd. Nu alleen hopen dat het abbo nog te betalen is dan
Groetjes,
Michèle
jazeker, heb je kpn of vodaphone?
dan zit je vast aan mega bedrag als je vrij inet wilt
ik heb tmobile en gebruik eigenlijk altijd de vrije wifi punten en thuis zeer zeker wifi dus ik kom niet eens aan die limiet